Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos uostas gali netekti Baltarusijos trąšų

Koncerno „Achemos grupė“ valdomos Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) atstovai teigia, kad dėl metus nevalytų sąnašų uostas nepajėgus į „Panamax“ laivus pakrauti numatyto kiekio kalio trąšų ir nevykdo įsipareigojimų Baltarusijai.
Klaipėdoje pakrautas didžiulis trąšovežis.
Trąšovežis Klaipėdos uoste / „Klasco“ nuotr.

Nuogąstaujama, kad Baltarusijos kalio kompanija „Belkalij“ grįš prie ankstesnės schemos, kai „Panamax“ laivai, skirti Kinijos ir Indijos rinkoms, buvo siunčiami į Ventspilį, o mažesni laivai kraunami Klaipėdoje, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

„Galimas ir dar blogesnis variantas. „Belkalij“ apskritai gali pasitraukti iš Klaipėdos, nes dirbti per du uostus nelabai patogu. Tada jau būtų atsitokėta, kad ne tik „Klasco“ prarado Baltarusijos krovinius, bet ir Klaipėdos uostas“, – teigė „Klasco“ laikinasis generalinis direktorius Juozas Benetis.

„Klasco“ valdyba praėjusią savaitę informavo susisiekimo ministrą Eligijų Masiulį, kad leistina laivų grimzlė yra mažesnė negu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos deklaruota – 12,7 metro.

Dėl gylio neatitikimo į laivus nepakraunamas visas numatytas trąšų kiekis, todėl Lietuvos transportininkai ir laivus frachtuojanti „Belkalij“ patiria nuostolių.

Vasario 20 dieną turėjusį į Klaipėdą atplaukti Kinijos laivą „Belkalij“ jau nukreipė į Ventspilį. Teigiama, kad vien dėl šio atvejo Klaipėdos uostas, „Lietuvos geležinkeliai“, „Klasco“, ekspeditoriai ir agentai prarado apie 3 mln. litų pajamų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius