Tačiau uosto direkcija, nematydama tokio siūlymo naudos, jį ketina atmesti, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas aiškina, kad tvarka, kai geležinkelius uosto teritorijoje valdo pats uostas, egzistuoja daugelyje šalių, tarp jų ir Latvijoje.
„Dabar tas kelynas yra susipynęs iš mūsų, uosto direkcijos ir privačių kompanijų bėgių ir, kai reikia imtis plėtros, interesai ne visada suderinami. Geriausia būtų vienas aiškus šeimininkas, kuris rūpintųsi tuo kelynu ir vietoje operatyviai spręstų krovos kompanijų aptarnavimą“, – teigė A.Šimėnas.
Tačiau Klaipėdos uosto taryba linkusi manyti, kad uosto direkcija neturėtų į savo balansą perimti geležinkelių.
„Mums siūloma perimti geležinkelius ir tvarkytis patiems, bet ekonominiai parametrai, kaip funkcionuoja geležinkeliai iki uosto ir uoste, mums nėra atskleisti“, – tvirtino Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
„Lietuvos geležinkeliai“ anksčiau ne kartą yra tvirtinę, kad manevravimo, vagonų pristatymo ir kitos papildomos paslaugos, teikiamos uosto bendrovėms, jiems nėra pelningos, o neretai nepadengia ir savikainos.
„Tarifai turi būti tokie, kad atsipirktų. Šiuo metu kokio nors didelio minuso ten neturime, nes buvo padidinti paslaugų tarifai. Vienos veiklos efektyvios, kitos gal dar ne visai, bet žengiame tuo keliu, kad būtų efektyvu“, – sakė A.Šimėnas.
Jo teigimu, jei uosto direkcija kategoriškai atmes siūlymą, „Lietuvos geležinkeliai“ patys steigs uostą aptarnausiančią įmonę, kuri turės efektyvinti veiklą. Bendrovė neatmeta galimybės, kad uosto direkcijai bus pasiūlytas ir variantas, kad ši savo geležinkelius perduotų „Lietuvos geležinkeliams“.