Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėdos uosto bendrovės turės prisiimti investicijų verslo riziką

Klaipėdos uosto bendrovėms teks dalintis finansine rizika dėl uosto direkcijos vykdomų infrastruktūros gerinimo darbų.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

Uosto direkcija nepatenkinta tuo, kad dalis investicijų tampa nereikalingos, kai uosto kompanijos ima ir pakeičia veiklos pobūdį, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Pasak Klaipėdos uosto direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, visos bendrovės, pasirašydamos dvišalės infrastruktūros gerinimo sutartį, įsipareigos 10 metų nekeisti veiklos pobūdžio.

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos viceprezidentas Audrius Pauža nesutinka, kad toks terminas priimtinas visoms kompanijoms. Anot jo, tai derybų klausimas. „Procesas dar nebaigtas, dirba iš abiejų šalių sudaryta darbo grupė. Iš principo tokie susitarimai, kurie skatins mus atvežti naujų krovinių į Klaipėdos uostą, nėra blogi. Klausimas – kokiomis sąlygomis“, – svarsto A.Pauža.

Jis akcentuoja, kad tiek uostą, tiek jame veikiančias bendroves vienija bendras tikslas – konkuruoti su kitų šalių uostais, tad, jo nuomone, svarbu uosto infrastruktūrą padaryti universalią, kadangi keičiasi kroviniai ir technologijos.

Derybininkai sutaria dėl to, kad nebūtų keičiama bendrovės veiklos kryptis iš esmės: jei bendrovė vykdė krovą, ją turės ir toliau vykdyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius