Organizuoti uosto direkcijos jubiliejaus renginius pretendavo penkios įmonės, iš kurių trys siūlė beveik tokią kainą, kokią buvo numačiusi direkcija – apie 350 tūkst. litų. Konkurso laimėtojas buvo pasirinktas po derybų, kurios taip pat buvo vedamos ir su Klaipėdos įmone „Ars idea“, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Didžiausias nuolaidas padarė „Concept Events & Media“, truputį sumažinta renginių. Pasilikome teisę pagal sutartį dar jų mažinti, apie tai pranešus prieš 20 dienų. Proporcingai keistųsi ir suma“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Anot jo, šiais renginiais „bus daroma reklama ne uosto direkcijai, o visam jūriniam, uostiniam sektoriui, Lietuva bus propaguojama kaip jūrinė valstybė“.
Pirmasis renginys vyks sausio pabaigoje, o visi renginiai tęsis iki birželio.