Pirmųjų vasariškų dienų ledų prekybos rezultatai parodė, kad sunkmečiu gyventojai ledų vartojimą riboja tik žiemą, tada pardavimas krinta daugiau kaip 10 kartų. Statistiškai per metus vienas Lietuvos gyventojas suvalgo apie 3 litrus ledų, ir šis kiekis beveik nesikeičia. Lietuvos ledų rinka yra apie 20–23 mln. litrų, o vertine išraiška gamintojai šalyje parduoda ledų vidutiniškai už 100 mln. litų.
Bendrovės „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė LŽ sakė, kad pirmosiomis birželio dienomis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ledų nupirkta jau 45 proc. daugiau. R.Saulytė teigia, kad žmonės pradėjo pirkti didesnes ledų pakuotes, jų šiemet jau nupirkta du kartus daugiau nei pernai.
Valdas Lopeta, parduotuvių tinklo „Iki“ atstovas ryšiams su visuomene, „Lietuvos žinioms“ pasakojo, kad populiariausi yra ledai vafliniame indelyje, taip pat vis daugiau parduodama vaisinių ledų. Jų paklausa šiais metais išaugo net trečdaliu.
Pasak pašnekovo, pastebima tendencija, kad žmonės perka daugiau ledų, paprastai renkasi pigesnius arba mažesnėmis pakuotėmis, tačiau neužmiršta ir kokybės.
Bendrovės „Vikeda“, žinomos kaip „dadu“ ledų gamintojos, generalinė direktorė Jurgita Radzevičė „Lietuvos žinioms“ sakė, kad sezono metu ledai gaminami ištisą parą, septynias dienas per savaitę. Moteris pasakojo, kad kol kas ledų pardavimai tik įsibėgėjo: gerai nuteikia birželio mėnesio pardavimai, kurie net 50 proc. didesni nei praėjusiais metais. Šiemet jau fiksuojamas ir 30 proc. eksporto augimas.
Ledų gamintojai teigia, kad ledų pardavimams įtakos turi atnaujintas asortimentas bei oro sąlygos. Todėl gamintojai seka orų prognozes ir vis viliasi karštą dieną parduoti daugiau porcijų.
„Lietuvos žinios“ rašo, kad nors Statistikos departamentas jau suskaičiavo, kad pirmąjį ketvirtį valgomųjų ledų pardavimas krito 13 proc., gamintojai įsitikinę, jog kitų mėnesių rezultatai bus geresni. Pasak statistikų, šiemet valgomieji ledai jau yra 7 proc. pigesni nei pernai. Rinkos tyrimų kompanijos „Nielsen“ duomenimis, importuojami ledai sudaro beveik trečdalį Lietuvos ledų rinkos, 21 proc. tenka „Ingman ledai“ produkcijai, 19 proc. – bendrovės „Vikeda“, valdančios prekių ženklą „Dadu“, 15 proc. – bendrovės „Žemaitijos pienas“, 12 proc. –bendrovės „Pieno žvaigždės“ ledams.