Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuviai renkasi ryškesnių spalvų apatinius

Moteris vilkinti apatinį trikotažą
123RF nuotr. / Moteris vilkinti apatinį trikotažą
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sunkmetis Lietuvoje baigiasi – apie tai liudija ne tik makroekonominiai rodikliai, bet ir besikeičiantys lietuvių vartojimo įpročiai. Permainas pajuto ir tekstilės gamintojai: porą metų rinkęsi tamsesnių atspalvių rūbus, žmonės ieško šviesesnių aprangos tonų.

Kaip pastebėjo „Utenos trikotažo“ specialistai, net išlikdami klasikinio stiliaus gerbėjais lietuviai vis dažniau renkasi ryškesnių spalvų apatinius ir miego drabužius. Kaip ir anksčiau, vartotojai teikia pirmenybę natūralioms medžiagoms. Į šias tendencijas jau atkreipia dėmesį ir prekybos tinklai, papildantys lentynas atnaujintomis lietuviškomis kolekcijomis.

„Nepaisant to, kad krizė stipriai paveikė drabužių rinką, mūsų, kaip nacionalinio gamintojo, produkcija neprarado populiarumo ir pirkėjų pasitikėjimo. Prekybininkai pastebi: pirkėjai pasigenda lietuviško apatinio trikotažo, kurio kokybė jiems nekelia abejonių. Atsižvelgdami į tokias tendencijas, nusprendėme atnaujinti populiariausių savo prekės ženklų kolekcijas bei išplėsti pardavimo kanalus“, – pasakojo įmonės „Utenos trikotažas“ rinkodaros ir pardavimų direktorius Saulius Rubėnas.

„Utenos trikotažo“ prekinių ženklų „Rokas“ ir „Gunda“ kolekcijas papildė pusšimčiu naujų modelių, skirtų šiltam metų sezonui. Bendrovės dizaineriai apatiniams drabužiams bei miego rūbamas vyrams ir moterims suteikė naujų spalvinių sprendimų, kuriuose be dominuojančių lietuvių pamėgtų klasikinių juodos, baltos ir kūno spalvos, galima rasti ryškių bei žaismingų – alyvinių, pilkų, mėlynų akcentų.

Pasak Sauliaus Rubėno, lietuviai nuo seno vertina kokybiškų, natūralių medžiagų, klasikinio dizaino ir spalvų apatinį trikotažą – būtent toks yra bendrovės gaminių išskirtinumas ir stiprybė. „Tačiau prasidedant vasarai pastebime, kad pirkėjai tampa drąsesni, nevengia eksperimentuoti, tad jiems pateikėme naujovių“, – sakė jis.

Anot „Utenos trikotažo“ rinkodaros ir pardavimų direktoriaus, viena iš atnaujintų kolekcijų naujovių yra ypatingo švelnumo apatinis trikotažas ir miego drabužiai, pasiūti iš viskozinės ir Modalo pluošto medžiagų. „Nors absoliuti dauguma mūsų produkcijos gaminama iš medvilnės, paįvairinome
medžiagų panaudojimą ir tiems, kurie vertina išskirtinai švelniai priglundantį apatinį trikotažą, pasiūlėme drabužių iš medžagų, kurioms verplai išgaunami iš natūralių žaliavų. Šios medžiagos suteikia papildomo komforto dėvint apatinį trikotažą ar miego rūbus. Viskozinė medžiaga yra ypač vertinama moterų“, – pasakojo jis.

Atnaujintos „Utenos trikotažo“ apatinių ir miego drabužių kolekcijos vyrams bei moterims sudomino šalies prekybos tinklus. „Sulaukėme ne vieno prekybos tinklo susidomėjimo „Roko“ ir „Gundos“ kolekcijomis Lietuvoje ir už jos ribų. Po truputį atsigaunant vartojimui, pirkėjai vis dažniau pasigenda lietuviško apatinio trikotažo, tad tikime perspektyvia ateitimi“, – pažymėjo AB „Utenos trikotažas“ rinkodaros ir pardavimų direktorius S. Rubėnas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką