Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje atsiranda nauja paslauga – „Loginpost“ siuntų savitarnos terminalai

Artėjant rudeniui Lietuvoje pradedama teikti nauja paslauga – gyventojai galės naudotis savitarnos terminalais siuntoms siųsti ir gauti.
„Loginpost“
„Loginpost“ / „Lsoginpost“ nuotr.

Vilniuje, prekybos centre „Europa“, nuo  rugpjūčio 25 dienos „Loginpost“ siuntų savitarnos terminale visi norintys gali palikti savo siuntą arba atsiimti ją jiems patogiu metu. Iki metų pabaigos „Loginpost“ Lietuvoje planuoja pastatyti 30 tokių savitarnos terminalų visoje Lietuvoje. Į „Loginpost“ terminalus planuojama investuoti apie 10 mln. litų.

Siuntų savitarnos terminaluose bus galima palikti siunčiamas siuntas arba pasiimti gaunamas, už paslaugas atsiskaitant banko kortele. Apie siuntos gavimą klientai bus informuojami trumpąja žinute. Terminalus aptarnaujančios siuntų gabenimo bendrovės siuntas  pasiims ir pristatys į nustatytą vietą per 24 val., jei siuntos siunčiamos Lietuvoje. Europoje siuntos adresatą pasieks per 48-72 val. .

„Terminalai bus pastatyti prekybos centruose, kur žmonės lankosi kasdien pirkti maisto ar kitų būtiniausių prekių, tad jiems siunčiant siuntinį nebereikės ieškoti pašto skyriaus ar kviestis kurjerį“, - pristato naują paslaugą projektą vystančios bendrovės „Log Service Ou“ vadovė Vilma Bagdonaitė. Anot jos, pasaulyje tokie savitarnos terminalai yra labai populiarūs, tad tikimasi, kad ir Lietuvoje jie greitai atras savo rinką.

„Loginpost“ per metus planuoja sukurti šimto terminalų tinklą ir suteikti galimybę šiuo tinklu naudotis ne tik privatiems asmenims, bet ir pervežimų ar siuntų gabenimo bendrovėms. Logistika užsiimančios bendrovės terminaluose galės išsinuomoti tiek vietos, kiek joms reikalinga. Sukurtas tinklas bus sujungtas su kitais Lietuvoje ar kitose šalyse esančiais panašiais tinklais, todėl vartotojui bus itin patogu išsiųsti siuntą į bet kurį pasaulio kraštą.

Prognozuojama, kad kol kas pagrindiniai savitarnos terminalų klientai bus elektroninių parduotuvių klientai, kuriuos vilios galimybė atsiimti siuntą jiems patogiu metu. Savitarnos terminalai aktualūs ir tiems, kurie iki šiol siuntų gabenimui naudojosi autobusų ar pašto paslaugomis. Manoma, kad nauja paslauga bus populiari tarp studentų ir jų tėvų, taip pat tarp tų žmonių, kurie nuolat siunčia siuntas artimiesiems, gyvenantiems užsienyje, arba gaunančiųjų siuntas iš užsienio.

„Išanalizavę rinką, įvertinome, kad Lietuvoje siuntų gabenimo poreikis dėl elektroninės prekybos plėtros didėja, tuo tarpu dabar teikiamos paslaugos yra pakankamai brangios ir nepatogios klientams, tad nusprendėme tą spragą užpildyti“, - sako V. Bagdonaitė.

Terminalų išdėstymas ir aptarnavimas leis paslaugos kainą padaryti prieinamą. Savitarnos terminalų technologija leis siuntas gabenti greičiau, siuntėjai galės išsaugoti anonimiškumą.

Projekto vystytojas – Estijos bendrovė „Log Service Ou“. Šiuo metu bendrovė yra sudariusi sutartį su viena Lietuvos kurjerių tarnybų. Ilgainiui tikimasi sudaryti sutartis su dauguma Lietuvoje veikiančių siuntų gabenimo tarnybų, kad Lietuvos gyventojai turėtų galimybę rinktis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius