Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema

Lietuvoje diegiama nauja televizijos auditorijos matavimo sistema, leisianti kanalų TV auditoriją matuoti tiksliau – maždaug nuo 2015-2016 metų atsiras galimybė įvertinti, kokia dalis žiūrovų konkrečią TV laidą peržiūri vėliau, jau įrašytą, informuoja „Verslo žinios“.
Televizoriaus žiūrėjimas taip pat gali būti streso priežastis
Televizoriaus žiūrėjimas / Flash pro, Flickr.com

Specialistai sako, kad naujovė šiek tiek „išaugins“ TV kanalų auditoriją, o kartu ir nestandartinės reklamos svarbą – tokios, kurios įrašytos TV laidos žiūrovai negalėtų „prasukti“.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT, vienintelė Lietuvoje atliekanti TV auditorijos matavimo tyrimą, dar pavasarį paskelbė Lietuvoje investuosianti apie 0,7 mln. litų į televizijos auditorijos matavimo sistemos atnaujinimą, kuris truks ketverius metus. Televizijos kanalai ir medijų planavimo agentūros palankiai vertina TNS LT diegiamas naujoves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius