Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje populiarėja interneto parduotuvės

Lietuvos gyventojai vis dažniau apsiperka interneto parduotuvėse. Per metus iš užsienio ir Lietuvos virtualių parduotuvių pargabenamų prekių padaugėjo trečdaliu. Prekybininkai pastebi, kad pirkėjai vis dažniau perpranta, kaip apsipirkti internete, ir šiemet kas mėnesį apyvartas augina apie 10–15 proc.
Internetinis portalas
Internetas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Siuntas iš užsienio ir Lietuvos interneto parduotuvių į gyventojų namus gabenanti kompanija „Lex system“ skaičiuoja, kad 2008 m. tokių siuntų buvo gabenta 35 proc. daugiau. Dažniausiai gyventojai internete perka knygas, DVD įrašus, drabužius, aksesuarus, avalynę, parfumeriją ir buitinę techniką, teigiama išplatintame pranešime.

„Pastebime, kad siuntos smulkėja, bet bendras jų skaičius sparčiai auga. Į Lietuvą siuntos dažniausiai keliauja iš Vokietijos bei Didžiosios Britanijos interneto parduotuvių. Taip pat suaktyvėjo Lietuvos virtualių parduotuvių prekyba“, – pastebi „Lex system“ atstovybės Lietuvoje rinkodaros ir pardavimo direktorius Andrius Balkūnas.

Lina Dementavičienė, prekių vaikams ir mamoms interneto parduotuvės babymarket.lt vadovė, į ekonominį sunkmetį sako žiūrinti kaip į naujas galimybes – žmonės daug greičiau perpras internetinės prekybos pranašumus, bus priversti ieškoti alternatyvų, patogesnio ir pigesnio prekių pristatymo, labiau skaičiuos ir lygins, todėl netgi nedidelis skirtumas gali lemti pirkėjo apsisprendimą pirkti internetu.

„Tai įrodo ir faktas, kad geriausią rezultatą babymarket.lt pasiekė šių metų sausį. Veiklą pradėję 2007 m. gruodį, 2008 m. pradžioje prekybą padvigubinome, o vėliau apyvarta kas mėnesį augo 15–20 proc. Nenuostabu, kad su tokiais tempais pernai gruodį atsipirko visos pradinės investicijos. Nemažai klientų tapo nuolatiniais pirkėjais, vis labiau įsitikinama, kad nepasitikėjimas pirkimu internete yra nepagrįsta baimė. Pastebėjome, kad vis dažniau perkama ne tik dideliais kiekiais, bet ir po vieną kremuką ar čiulptuką – žmonės skaičiuoja, kad nuvažiuoti iki parduotuvės taip pat kainuoja“, – sako L.Dementavičienė.

Apie 60–70 proc. interneto parduotuvės babymarket.lt apyvartos dalį sudaro didelės prekės: vežimėliai vaikams, saugos kėdutės automobiliams, maitinimo kėdutės, tačiau sudaromi ir pirkinių krepšeliai iš smulkesnių prekių. Pasak parduotuvės vadovės, per pirmuosius veiklos metus babymarket.lt sėkmingai suderino darbą su siuntų kompanija „Lex system“ bei patobulino paieškos sistemą, todėl užsakymai pristatomi vis efektyviau ir greičiau.

„Lex system“ per metus padvigubino naujų sutarčių su interneto parduotuvėmis šalyje bei užsienyje kiekį ir dabar prekes gabena iš daugiau kaip 50 Lietuvos bei Vakarų Europos virtualių parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius