Pasak Daivos Žvinytės, „Kauno Akropolio“ valdytojos „Resolution Property Management” direktoriaus pavaduotojos, „šopingo“ festivaliai vyksta Dubajuje, Šanchajuje, Kanuose.
„Visame pasaulyje pirkinių festivaliai tapo puikia tradicija. Tačiau iki šiol Baltijos šalyse jie nevyko. Išnaudodami „Kauno Akropolio“ privalumus, nutarėme organizuoti pirmąjį pirkinių festivalį ne tik Lietuvos mastu, bet ir pritraukti Lenkijos, Baltarusijos, Rusijos (Kaliningrado ir Pskovo sričių), Latvijos (Daugpilio, Bauskės ir Jelgavos regionai) gyventojus“, – sako prekybos ir pramogų sostinės „Kauno Akropolis“ valdytojos „Resolution Property Management“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Žvinytė.
„Akropolis Kaunas Grand shopping festival“ tikslas – kartą per metus pakviesti į Kauną pirkėjus iš visos Rytų Europos. Juk nuo daugelio Baltarusijos, Rusijos, Latvijos, Lenkijos miestų mus skiria keli šimtai kilometrų. Be to, oro bendrovės „Ryanair“ plėtros Kaune dėka atsirado tiesioginis susisiekimas su daugiau nei 16 Europos miestų. „Vystant projektą, ateityje festivalio dėka Kaunas galėtų tapti puikia alternatyva Europos mados sostinėms“, – sako D.Žvinytė.
Pirmajame pirkinių festivalyje Lietuvoje dalyvaus apie 300 įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Izraelio, Vokietijos, Čekijos, Prancūzijos, Indijos, Italijos, JAV, Lenkijos, Turkijos. Pagal pirkinių festivalių tarptautines taisykles drabužiai, avalynė, aksesuarai, kosmetika ir parfumerija, prekėms namams, vaikiškos prekės, turizmo ir kitos paslaugos bus parduodamos su nuolaidomis nuo 30 iki 90 proc., daugelis parduotuvių pasiūlys 50 ir daugiau proc. nuolaidas visoms prekėms. Liepos 9–10 dienomis visų „Kauno Akropolio“ parduotuvių darbo laikas bus pratęstas iki 23 valandos. Festivalio metu klientai bus aptarnaujami ne tik lietuvių, bet ir rusų bei anglų kalbomis.
Festivalio „Akropolis Kaunas Grand Shopping Festival 2010“ programoje numatomos ne tik nuolaidos, bet ir mados šou, žaidimai, naujų produktų prezentacijos, stilistų konsultacijos, artistų pasirodymai, buitinės technikos aukcionas.