Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos baldininkai jau pasiekė dugną

Lietuvos medienos, popieriaus ir baldų produkcijos pardavimo kreivė pastaruoju metu nustojo kritusi. Teigiamų tendencijų įžvelgiantys baldininkai linkę manyti, kad jų sektoriuje dugnas jau pasiektas.
15-ąjį kartą rengiamoje „Litexpo“ parodoje „Baldai 2009“ lankytojams pristatomos naujienas baldų pramonėje.
Baldai / A.Brazaičio nuotr.
Temos: 2 Baldai Mediena

„Palyginus šių metų pirmojo pusmečio pirmąjį ir antrąjį ketvirčius jau matyti, kad yra, nors ir nežymus, tačiau didėjimas. Tai yra teigiamas signalas, jis leidžia atsargiai spėti apie galimą atsigavimą. Aišku, pagal pardavimą tebesame 2005 metų lygyje, bet svarbiausia, kad kritimas sustojo, tad manau, kad baldininkai dugną yra pasiekę“, – „Verslo žinioms“ sakė asociacijos „Lietuvos mediena“ direktorius Raimundas Beinortas.

Anot jo, išliko ir pirmiausia atsitiesia tos įmonės, kurios produkciją gamina dideliems baldų prekybos tinklams, tai yra dirbančios su koncernu „Ikea“, ir bendrovės, sugebėjusios persiorientuoti, radusios naujų prekybos nišų.

„Dalis įmonių išnyko iš verslo žemėlapio, bet tos, kurioms pavyko išsilaikyti iki šiol, manau, sugebės išsaugoti išsikovotą rinką“, – teigė R.Beinortas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius