Šia sutartimi tikimasi praplėsti konteinerinio traukinio „Vikingas“ krovinių vežimą į kitas Juodosios ir Baltijos jūrų regiono šalis. „Pastebimas susidomėjimas gabenti krovinius „Vikingu“ iš Gruzijos, Armėnijos, Irano ir kitų šalių“, – išplatintame pranešime cituojamas „Plaske“ prezidentas O.Platonovas.
Šiuo metu krovinių dokumentų įforminimas Odesos „Iljičiovsko“ uoste bei uosto užimtumas apdorojant krovinius yra viena iš pagrindinių kliūčių, dėl kurių optimaliai neišnaudojamos konteinerinio traukinio „Vikingas“ galimybės. Tikimasi, kad naujojo krovinių terminalo „TIS“ atidarymas leis išspręsti šias problemas.
UAB „Plaske“ glaudžiai bendradarbiauja su konteinerių terminalo „TIS“ steigėjais. Šis terminalas savo veiklą pradės 2010 metų sausio mėnesį. Terminale jau nutiesti 55 km bėgių ir pradėta tiesti atšaka, sujungsianti terminalą su pagrindinėm geležinkelio trasom. Pirmame etape terminalas galės aptarnauti 430 tūkstančių TEU (sąlyginių konteinerių) per metus. Antrame etape, kurį planuojama baigti 2013 metais, bendrą aptarnaujamų konteinerių skaičių planuojama padidinti iki 2 mln. vienetų.
Sutartis su „Plaske“ leis ne tik ekspedijuoti krovinį geležinkelių transportu, bet ir pasiūlyti klientams platesnį spektrą paslaugų: krovinio pristatymą nuo „durų iki durų“, krovinio transportavimą sujungiant kelias transporto rūšis, krovinio išmuitinimą, logistikos paslaugas.
UAB „Plaske“ įkurta 1998 metais. Ji užsiima krovinių ekspedijavimu, teikia muitinės tarpininko, logistikos, optimalaus maršruto parinkimo, krovinio gabenimo „nuo durų iki durų“ bei kitas paslaugas, susijusias su krovinių pervežimu ir paskirstymu klientams.
Bendrovė „Plaske“ yra Bulgarijos keltų linijos atstovė Odesoje ir viena iš pagrindinių iniciatorių diegiant elektroninį krovinių deklaravimą Ukrainos muitinėje.