Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Viešųjų ryšių specialistas M.Katkus: „Star1“ veiksmus galima pateisinti, tik jei jie neplanuoja tęsti veiklos

Bendrovės „Star1 Airlines“ lėktuvas Vilniaus oro uoste
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr. / Bendrovės „Star1 Airlines“ lėktuvas Vilniaus oro uoste
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nepavydėtinoje situacijoje atsidūrusi Lietuvos kapitalo skrydžių bendrovė „Star1 Airlines“ nesugeba vykdyti įsipareigojimų klientams ir palieka juos visiškoje nežinioje. Pasak viešųjų ryšių kompanijos „VRP | Hill & Knowlton“ direktoriaus Mykolo Katkaus, iš kompanijos veiksmų susidaro įspūdis, jog bendrovė neplanuoja tęsti savo veiklos.

„Star1 Airlines“ orlaiviui dėl nuomos skolų antradienio naktį įstrigus Dubline, keleiviai buvo palikti nežinioje, o planuoti skrydžiai ėmė strigti. Šiandien „Star1 Airlines“ skrydžių į Londoną bei Žironą laikas buvo kelis kartus pakeistas, o galiausiai jie buvo atšaukti. Taip pat atšaukti skrydžiai penktadieniui iš Vilniaus į Milaną bei Londoną ir atgal.

„Star1 Airlines“ sulaukė ne tik klientų skundų, bet ir kritikos dėl prastos komunikacijos – apie planuojamus skrydžius informuojama tik pavienėmis žinutėmis, klientams neįsteigta net skambučių linija.

Šarūno Mažeikos/BFL nuotr./Mykolas Katkus
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr./Mykolas Katkus

M.Katkus kritikuoja tokį įmonės požiūrį į ryšius su visuomene. „Jie neturėtų elgtis taip, kaip elgiasi dabar, jei planuoja tęsti savo veiklą toliau ir jiems tas prekės ženklas yra kažkiek svarbus. Be jokios abejonės, kompanija niekuomet nesielgia, kaip šiuo metu elgiasi „Star1“. Manau, kad turės praeiti nemažai laiko, kol žmonės atgaus pasitikėjimą „Star1“, jei ta kompanija toliau egzistuos“, – 15min.lt teigė M.Katkus.

Pasak jo, komunikacija su visuomene turi būti atvira, ypač kritiniu metu. Klientus būtina informuoti apie esamą situaciją, pokyčius, aiškinti priimamus sprendimus, suteikti informaciją.

Net „Fly LAL“ dirbo geriau

M.Katkus priminė, jog net bankrutavusi „FlyLAL“, ištikus problemoms, kur kas aktyviau informavo visuomenę. „Jie kur kas aktyviau elgėsi su savo komunikacija, nepaisant to, kad ta kompanija ir bankrutavo. Tuo metu ten buvo, jei neklystu, ir atviras tinklaraštis sukurtas, buvo nuolatos atnaujinama informacija apie tai, ką daryti žmonėms, įsigijusiems bilietus ir panašiai. Dabar turint omenyje, kad žmonių, kurie įsigiję bilietus, yra turbūt ne šimtai, o netgi tūkstančiai, tai aš manau, kad tų žmonių palikimas neaiškioje situacijoje yra prastas sprendimas. Vargu, ar kitą sykį jie pasitikės šiuo prekės ženklu“, – sakė M.Katkus.

Viešųjų ryšių specialistas teigė, jog probleminėje situacijoje atsidūrusi įmonė pirmiausia turėtų informuoti apie tai, kas vyksta. „Pirmiausia, spaudos konferencija. Kita vertus, šiais laikais žmonės yra pasiekiami įvairiais elektroniniais kanalais ir jei kompanijos nepasitiki spauda ar bijo, kad žinia bus iškraipyta, tai gali labai aiškiai ir tiesiogiai pateikti informaciją. Bent jau internetu, tarkim, sukurti tinklaraštį, „Facebook“ grupę, „Twitter“, organizuoti skambučių centrą... Akivaizdu, kad „Star1“ nebuvo priimti strateginiai sprendimai, kas bus daroma“, – kalbėjo pašnekovas.

Aišku, toks veiksmas gali būti pateisinamas, jei „Star1“ neplanuoja savo jokios veiklos. Tada tie veiksmai turėtų daugiau prasmės, – teigė M.Katkus.Pasak M.Katkaus, užsidarydama nuo visuomenės įmonė daro meškos paslaugą ir kitoms skrydžių bendrovėms. „Sakoma, kad vienam bankui bankrutavus nukenčia pasitikėjimas visa bankine sistema. Lygiai taip pat ir dabar. Galbūt avialinijų santykis nėra toks artimas, kaip bankinėje sistemoje, bet be jokios abejonės žmonės kur kas atsargiau žiūrės į kitus išankstinių skrydžių pirkimus, kitų mažiau žinomų kompanijų pasiūlymus“, – sakė M.Katkus.

Panašu, jog esminių pokyčių „Star1 Airlines“ komunikacijoje neplanuoja. „Star1 Airlines“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė teigė, jog artimiausiomis dienomis spaudos konferencijų organizuoti neplanuojama, o bendrovės prioritetas yra įsipareigojimų vykdymas. „Mums dabar svarbiausia yra užtikrinti skrydžių vykdymą. Tuo ir užsiima vadovybė“, – 15min.lt teigė J.Rupšienė.

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką