Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima LT“ internetinės prekybos projekto plėtros neplanuoja

Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ teigia, kad investicijos į elektroninę prekybą pasiteisino, tačiau kol kas internetu apsipirkti siūlo tik vilniečiams ir plėtros į kitus miestus neplanuoja.
Internetinė parduotuvė „e-Maxima“
Internetinė parduotuvė „e-Maxima“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Šiuo metu nesame priėmę galutinio sprendimo dėl projekto tolesnės plėtros. Neatmetame galimybės ateityje pasiūlyti šią paslaugą ir kitų Lietuvos didmiesčių gyventojams, tačiau šiuo metu dar konkrečių planų neturime“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Maximos LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.

Anot jos, vasario pradžioje startavusios virtualios parduotuvės veiklą teigiamai vertina tiek pati įmonė, tiek ir pirkėjai, nuolatinių virtualiai perkančių klientų vis gausėja ir dabar jų yra daugiau kaip 2 tūkstančiai.

„Aišku, prekyba maisto prekėmis internetu Lietuvoje yra dar pasiekusi tik pradinę stadiją, bet tikimės, kad ji populiarės, augs ir vystysis“, – tvirtino L.Muižienė.

„Maxima LT“ skelbė į elektroninės prekybos sistemą investavusi daugiau kaip 1,5 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius