Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Maxima LT“ internetinės prekybos projekto plėtros neplanuoja

Internetinė parduotuvė „e-Maxima“
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Internetinė parduotuvė „e-Maxima“
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Didžiausią Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ teigia, kad investicijos į elektroninę prekybą pasiteisino, tačiau kol kas internetu apsipirkti siūlo tik vilniečiams ir plėtros į kitus miestus neplanuoja.

„Šiuo metu nesame priėmę galutinio sprendimo dėl projekto tolesnės plėtros. Neatmetame galimybės ateityje pasiūlyti šią paslaugą ir kitų Lietuvos didmiesčių gyventojams, tačiau šiuo metu dar konkrečių planų neturime“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Maximos LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.

Anot jos, vasario pradžioje startavusios virtualios parduotuvės veiklą teigiamai vertina tiek pati įmonė, tiek ir pirkėjai, nuolatinių virtualiai perkančių klientų vis gausėja ir dabar jų yra daugiau kaip 2 tūkstančiai.

„Aišku, prekyba maisto prekėmis internetu Lietuvoje yra dar pasiekusi tik pradinę stadiją, bet tikimės, kad ji populiarės, augs ir vystysis“, – tvirtino L.Muižienė.

„Maxima LT“ skelbė į elektroninės prekybos sistemą investavusi daugiau kaip 1,5 mln. litų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką