Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ pradeda elektroninę prekybą

Daugiau nei 5000 „Maxima“ pirkėjų jau gali apsipirkti ne tik tinklui priklausančiuose prekybos centruose, bet ir naujoje „Maxima“ parduotuvėje internete. Šią savaitę startavo MAXIMA elektroninės prekybos pirmasis etapas. Į elektroninės prekybos projektą jau investuota daugiau nei 1,2 mln. litų.
Maxima
Maxima / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Visame pasaulyje elektroninė prekyba populiarėja sparčiai. Žmonės aktyviai naudojasi galimybe greitai ir patogiai apsipirkti internetu. Tad įvertinę pasaulinės praktikos privalumus, nusprendėme pradėti teikti elektroninės prekybos paslaugą ir Lietuvoje. Tikimės, kad Lietuvos pirkėjams bus aktuali galimybė pirkti internetu ne tik pramonines prekes, bet ir maisto produktus, o apsipirkimas internetu jiems padės taupyti laiką“, – sako „Maxima LT“ , UAB Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Saulius Jonaitis.
 
Pirmojo „Maxima“  elektroninės prekybos etapo metu, naujosios „Maxima“ elektroninės parduotuvės privalumus išbandyti galės apie 5000 „Maxima“  pirkėjų, atrinktų pagal prekybos tinklo vystomos „AČIŪ“ lojalumo programos duomenis. Jiems buvo išsiųsti  asmeniniai pakvietimai prisijungti prie e.maxima.lt elektroninės sistemos. Kol kas internetinėje „Maxima“ parduotuvėje apsipirkti gali tik Vilniaus miesto gyventojai.

Pirmieji pirkėjai, apsilankę internetinėje parduotuvėje, gali rinktis iš 16 tūkstančių prekių asortimento. Beveik toks pat prekių asortimentas yra siūlomas ir vidutinio dydžio – „Maxima XX“ – parduotuvėse. Tai yra pirmoji elektroninė parduotuvė Lietuvoje, siūlanti tokį platų maisto produktų asortimentą. Apsiperkant internetinėje parduotuvėje galioja tokios pačios prekių kainos bei nuolaidos kaip ir bet kurioje kitoje „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėje, taip pat  suteikiama galimybė kaupti ir atsiskaityti „AČIŪ“ kortelėje sukauptais Maxima pinigais.

Nuolatinį  internetinės parduotuvės asortimentą sudaro maisto prekės, pirmo būtinumo pramoninės prekės, prekės vaikams ir prekės laisvalaikiui; kintančiame asortimente pasiūlytos sezoninės ir akcijinės prekės.  Apsiperkant internetinėje kaip ir bet kurioje kitoje „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėje. Užsakyti produktai bus pristatomi pirkėjui nurodytu adresu kiekvieną dieną nuo 9–21 val., pagal iš anksto pirkėjo pasirinktą grafiką. 

„Kol kas elektroninę prekybą dar tik pradedame, apie galimybę tęsti ir plėsti projektą spręsime įvertinę pirmojo etapo rezultatus.  Jei pirkėjams  internetinė prekyba bus aktuali ir šia paslauga jie naudosis aktyviai, planuojame, kad internetinė prekyba galėtų plėstis ir  kituose didžiuosiuose šalies miestuose“, – sako S. Jonaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius