Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, pajamos turėtų siekti 22 mln. litų

Reklamos, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo paslaugų agentūra „Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, o agentūros pajamos, planuojama, turėtų pasiekti 22 mln. litų. Tai būtų 7 proc. daugiau nei 2010-aisiais, kai jos siekė 20,6 mln. litų. Pernai, palyginti su 2009-aisiais, pajamos didėjo 0,5 procento.

„Galime teigti, kad įmonės finansinės prognozės turi tvirtą pagrindą“, – Registrų centrui pateiktoje 2010 metų veiklos ataskaitoje rašo „Media House“.

Šiemet įmonė planuoja uždirbti 4,2 mln. litų bendrojo pelno (pardavimo pajamos atėmus pardavimo savikainą) – 5 proc. daugiau nei pernai (4,02 mln. litų). Grynojo pelno agentūra pernai uždirbo 981 tūkst. litų – 1,6 karto daugiau nei 2009 metais (624 tūkst. litų).

Agentūra anksčiau planavo pardavimo pajamas 2010 metais padidinti 1,7 karto iki 35 mln. litų ir gauti 4,9 mln. litų bendrojo pelno.

„Media House“ pernai, kaip ir 2009-ųjų pabaigoje, dirbo 18 darbuotojų, tačiau įmonė rašo, jog dėl sumažėjusios reklamos rinkos padidėjo darbuotojų kaita.

Vienintelė įmonės akcininkė yra to paties pavadinimo Estijos bendrovė „Media House“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius