Kaip rašo „Financial Times“, medvilnės kainų augimas turės įtakos įvairių tekstilės gaminių kainoms. Labiausiai tai galėtų atsiliepti nelabai brangių drabužių, tokių kaip marškinėliai ar apatinis trikotažas, kainoms.
Tokios drabužių kompanijos kaip Didžiosios Britanijos „Next“ ar džinsų gamintojas „Levi Strauss & Co“ jau paskelbė, kad brangstant medvilnei, didins drabužių kainas.
Apie kainų augimą yra prakalbusios ir tokios kompanijos kaip „Primark“, „Hanebrand“, kuriai priklauso prekės ženklas „Wonderbra“, ir drabužių tinklas „H&M“.
Penktadienį Niujorko biržoje svaro (maždaug 0,5 kg) medvilnės kaina gruodžio sandoriuose pasiekė 1,198 dolerio (apie 2,94 Lt) už svarą.
Naujienų portalas 15min.lt anksčiau jau rašė, kad, brangstant medvilnei, drabužių kainos gali ūgtelėti ir Lietuvoje. Kadangi žiemos kolekcijos drabužiai jau pagaminti, didesnės kainos greičiausiai nuliūdins ieškant naujų drabužių ateinančiam pavasariui.