Mobiliojo ryšio operatorė „Omnitel“, siekdama pervilioti iš konkurentų kai kuriuos potencialius klientus, neseniai pasiūlė palankesnius planus, taip pat sumokėti netesybas už anksčiau laiko nutrauktą sutartį su esamu operatoriumi. Jeigu „Omnitel“ neapsiribos vien tik išskirtiniais pasiūlymais, tai šią rinką gali užlieti nauja nuožmios konkurencijos banga, rašo portalas eversus.lt.
„Judriojo telefono ryšio rinka Lietuvoje yra prisotinta. O tai leidžia daryti prielaidą, kad atskirų judriojo telefono ryšio operatorių abonentų skaičius kinta, jiems pereinant iš vieno tinklo į kitą“, – eversus.lt sakė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) Ekonominės analizės skyriaus vedėja Gintarė Deržanauskienė.
RRT nurodo, kad vien 2010 metais numerio perkėlimo paslauga pasinaudojo 104,8 tūkstančio abonentų.
Strateginės rinkodaros agentūros „Brandscape“ vadovas Mindaugas Lapinskas pastebėjo, kad lojalumas dažniau yra dvasinė būsena nei ekonomiškai pasiteisinantis dalykas.
„Jeigu būdamas lojaliu tikiesi, kad dėl to būsi kažkuo apdovanotas, tai greičiausiai, kad būdamas nelojaliu, sekdamas akcijas ir laukdamas pasiūlymų, laimėsi daugiau“, – neabejojo M.Lapinskas.
Didžioji dalis (55,9 proc.) visų per 2010 metus (kaip ir per 2009 metus) į kitą tinklą perkeltų numerių buvo iš „Omnitel“ tinklo. Po šios bendrovės rikiavosi „Bitė Lietuva“ ir galiausiai – „Tele2“.
„Daugiausiai (57,2 proc.) „Omnitel“ tinklo vartotojų rinkosi „Bitės Lietuva“ paslaugas“, – patikslino G.Deržanauskienė.
„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė, paklausta apie naują klientų perviliojimo strategiją, tikino, jog baudų už savo klientus jų buvusiems operatoriams įmonė nemoka.
„Negalėsime atsakyti ir į klausimus apie tokių pasiūlymų ekonominį efektą, nes tai yra konfidenciali informacija“, – tikino D.Selickaitė.