Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mokamų televizijų rinkoje – didysis persiskirstymas

Viena didžiausių Lietuvoje kabelinės televizijos, interneto ir telefonijos paslaugų tiekėjų „Viginta“, gavusi leidimą už 15 mln. litų įsigyti su bendrovės „C gates“ ženklu paslaugas teikiančius „Kabelinius ryšių tinklus“, akimirksniu išaugo į antrą (buvo ketvirta) pagal dydį mokamos televizijos paslaugų teikėją Vilniuje.
Televizorius
Televizorius / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Vigintos“ generalinis direktoriaus Pauliaus Dambrausko vertinimu, pirmoje vietoje Vilniuje yra „Vinita“, valdanti 39 proc. rinkos (turi apie 71 tūkst. abonentų) , „Vigintai“ kartu su „C gates“ tenka apie 28 proc. rinkos, TEO – maždaug 14 proc., o toliau rikiuojasi kiti paslaugų teikėjai, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Viginta“ ir „C gates“ abi kartu Vilniuje dabar turi apie 55 tūkst. abonentų. „Viginta“ planuoja į tinklo atnaujinimą sostinėje investuoti 7 mln. litų.

Konkurentai skirtingai vertina, kokią įtaką šis sandoris turės sostinės televizijos rinkai.

Daugiausia abonentų sostinėje turinti „Init“ įmonių grupei priklausanti „Vinita“ spėja, kad po šio sandorio dar padidės spaudimas mažinti kainas, esą „Viginta“ jau dabar vilniečiams siūlo paslaugas kone už savikainą, „Teo“ didelių permainų nesitiki.

„Init“ generalinis direktorius Paulius Živatkauskas prognozuoja, kad per artimiausius porą metų „Viginta“ bus parduota, nes vienas jos savininkų – SEB investicinis fondas –paprastai nelaiko įmonių akcijų ilgiau nei 5–7 metus. „Todėl “Vigintai„ svarbu ne finansai, o kuo didesnis klientų skaičius ir rinkos dalis, tikintis ateityje parsiduoti už didesnę kainą“, – mano P. Živatkauskas, pasak kurio žemų kainų politika – tai kitų įmonių nualinimas ir dirbtinis paslaugos vertės numušimas.

Pasak „Init“ vadovo, didžiausias sukrėtimas ir persiskirstymas televizijų laukia kitąmet, kai šalis išjungs analoginę televiziją.

„Init“ buvo viena iš įmonių, pretendavusių įsigyti „C gates“. P. Živatkauskas neslepia, kad jei pasitaikys patrauklus pasiūlymas, „Init“ nepraleis progos įsigyti kabelinės TV bendrovių.

Šešias įmones jungianti „Init“ grupė visoje Lietuvoje dabar turi 120 tūkst. kabelinės televizijos paslaugų abonentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius