Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujos pavasario drabužių kolekcijos gali lemti, kad infliacija balandžio mėn. sieks 0,1 proc.

Labiausiai nuo 2012 m. pradžios kilo alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių grupės prekių kainos. Net ir atsižvelgiant į sezoninius svyravimus, tebėra stebima drabužių ir avalynės kainų augimo tendencija. Drabužių ir avalynės kainų augimas gali lemti, kad infliacija balandžio mėn. sieks 0,1 proc., praneša Statistikos departamentas.
Drabužiai.
Drabužiai. / Manodrabuziai.lt archyvo nuotr.

Daugelio metų patirtis rodo, kad infliaciją balandžio mėn. gali didinti kovo–balandžio mėn. pristatomų naujų pavasario kolekcijų drabužių ir avalynės kainos. Kitų prekių ir paslaugų grupių kainos, tikėtina, reikšmingai nekis ir turės nedaug įtakos SVKI dinamikai.

Pagal suderintą vartotojų kainų indeksą (SVKI) apskaičiuota infliacija 2013 m. balandžio mėn., palyginti su 2013 m. kovo mėn., gali sudaryti 0,1 procento,

Metinė infliacija balandžio mėn., tikėtina, gali siekti 1,1, o vidutinė metinė – 2,6 procento (kovo mėn. užfiksuota metinė infliacija buvo 1,6, o vidutinė metinė – 2,8 proc.). 

Infliacijai prognozuoti naudojami nauji 2013 m. svoriai, kurie, palyginti su 2012 m., yra šiek tiek pasikeitę. Didžiausią svorį vartotojų išlaidų krepšelyje (1 000 promilių) sudaro šios prekių ir paslaugų grupės: maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai (252,8), transportas (134,4), būstas, vanduo, elektra, dujos ir kitas kuras (132,4) ir alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai (89,2).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius