Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuvoje nuostoliai dėl atšauktų skrydžių sieks šimtus tūkstančių eurų

„airBaltic“ lėktuvas
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Bendrovės „airBaltic“ lėktuvas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lietuvoje veikiančios skrydžių bendrovės ir kelionių organizatoriai prognozuoja, kad dėl iš Islandijos ugnikalnio atneštų dulkių atšauktų skrydžių nuostoliai sieks šimtus tūkstančių eurų.

„Stebime, kas bus toliau. Europos skrydžių bendrovės per dieną dabar praranda apie 200 mln. eurų. Mūsų nuostoliai per dieną siekia keliasdešimt tūkstančių litų“, – dienraščiui „Lietuvos rytas“ teigė užsakomųjų skrydžių bendrovės „FlyLAL Charters“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

„FlyLAL Charters“ nuo praėjusio penktadienio popietės iki sekmadienio vakaro buvo atšaukusi penkis reisus iš Lietuvos: į Egiptą, Turkiją ir Ispanijai priklausančią Tenerifės salą. Šiomis krytimis turėjo iškeliauti kelionių organizatorių „Novaturas“ ir „Tez Tour“ klientai.

Atšaukus skrydžius Lietuvoje liko apie pusę tūkstančio atostogas svetur suplanavusių „Novaturo“ klientų. Laiku į suplanuotą kelionę neišvyko ir 950 „Tez Tour“ klientų.

„Mes raginame žmones, kurių kelionės neįvyks, atsiimti pinigus, tačiau daug kas nori perkelti skrydį. Tiems, kurie neišskrido ilsėtis praėjusią savaitę, pasiūlėme skristi rytoj ar poryt. Bet vis tiek lieka klausimas, ar skrisime“, – teigė „Novaturo“ rinkodaros vadovas Tomas Mikalonis.

Pasak jo, „Novaturo“ nuostoliai per pastarąsias kelias dienas siekia šimtatūkstantinę sumą. Ar ji išaugs iki milijonų, priklausys nuo to, kada nurims vulkanas.

„Mes praradome jau gautas pajamas. Tačiau bet kokiu atveju reguliariųjų skrydžių rengėjams vulkano sukeltos bėdos kur kas grėsmingesnės. Mes juk nemokame už lėktuvų nuomą. Be to, jei skrydis atšaukiamas, nemokame už jį“, – sakė T.Mikalonis.

Latvijos oro bendrovės „airBaltic“ vadovas Lietuvoje Tadas Vizgirda prognozavo, kad vulkano išsiveržimo padariniai itin skaudžiai smogs mažesnėms skrydžių bendrovėms, o didžiausias galvos skausmas oro bendrovėms – pakeisti bilietų rezervaciją savo klientams.

„Kol kas neaišku dėl nuostolių, tačiau jau akivaizdu, kad bilietų pardavimas į artimiausius skrydžius strigo. Tad vien dėl to prarandame pajamų. Lėktuvai neskraido, darbuotojai laukia. Nuostolių bus“, – kalbėjo T.Vizgirda.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką