-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omnitel“ kovo mėnesį prarado 13,4 tūkst. abonentų

Didžiausia Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė „Omnitel“, privatiems klientams vienašališkai nuo kovo 15 dienos pakeitusi mokėjimo planus, per kovo mėnesį prarado 13,4 tūkst. abonentų – 2,3 karto daugiau nei per pirmus du šių metų mėnesius, kai įmonę paliko 6 tūkst. abonentų.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.
Temos: 2 Kovas „Telia“

Kovas buvo sėkmingiausias „Tele2“, į kurią perėjo 7,7 tūkst. kitų bendrovių abonentų. Į „Bitę“ perėjo 7 tūkst., o „Omnitel“ – tik 1,1 tūkst. abonentų, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė sakė, jog įmonė tikėjosi, kad dalis klientų, nepatenkintų naujais pasiūlymais, gali pasitraukti. Be to, bendrovė prieš dvi savaites pakeitė strategiją. Nepatenkintiems klientams jau siūloma persvarstyti naujus planus.

„Šiuo metu atėjusių į „Omnitel“ ir išėjusių klientų santykis normalus, panašus kaip ir prieš metus“, – tvirtino D.Selickaitė.

Klientams „asmeninį“ planą pasiūliusi „Omnitel“ nustatė tokį mėnesinį mokestį, kiek pastarieji pernai vidutiniškai išleido mobiliajam ryšiui, tačiau suteikė 50 proc. daugiau nemokamų pokalbių ir SMS žinučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius