Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Oro uostai išjudino verslą, tačiau trūksta detaliųjų planų

Tarptautinis Vilniaus oro uostas
TVOU „Facebook“ profilio „Skrendam iš Vilniaus“ komandos nuotr. / Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Augant keleivių srautams šalies oro uostuose sujudo ir privatus verslas, pageidaujantis investuoti ir plėstis. Tačiau norintieji plėstis oro uostų teritorijoje vis dar atsimuša į sieną, nes oro uostai neturi tvarkingų detaliųjų planų, rašo „Verslo žinios“.

„Šią vasarą buvo tokia padėtis, kad nebeturėjome laisvų vietų. Esame įsprausti į tokius rėmus, kad jei norime toliau plėtoti tą verslą, mums belieka tik investuoti ir statyti“, – teigė bendrovės „DK investicijos“, valdančios šalia Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) esančią stovėjimo aikštelę „ADC Parking“, direktorius Tadas Baraišis.

Bendrovė jau numatė plėtrą ir nuo lapkričio uždaro savo šiuo metu 220 vietų turinčią aikštelę naujoms statyboms. Iki kitų metų balandžio teritorijoje turėtų iškilti 3 aukštų 460 vietų aikštelė. Jei paslaugos poreikis toliau augs, po metų kitų žadama pristatyti dar tris aukštus, tuomet jau sutilptų arti 100 automobilių. Investicijų vertė siekia apie 6 mln. litų.

T.Baraišio teigimu, sulaukiama daugiau klientų – pradėjusi veiklą „ADC Parking“ tapo vienintelės šias paslaugas teikusios bendrovės „Unipark“ konkurente – konkuruojant visiems teko pasiūlyti mažesnes kainas, tai išjudino rinką.

„DK investicijos“ plėtrą vykdyti gali, nes jos aikštelė yra ne oro uosto teritorijoje, o šalia jos. Ir yra bendrovės nuosavybė. Toms įmonėms, kurios dėl kiek atsigavusios ekonomikos ir gausesnių oro uostų keleivių srautų jaučia poreikį ir norėtų kurtis TVOU teritorijoje, plėtra sunkiai pasiekiama, nes Vilniaus oro uostas vis dar neturi patvirtintų detaliųjų planų.

„Mes norėtume investuoti, norėtume plėstis ir norėtume kai ką turėti oro uoste. Bet detaliųjų planų nėra, vadinasi, – viskas, pamirškit“, – teigė bendrovės „DHL Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas.

Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila teigė, jog jau senokai aptariama problema šiuo metu stringa dėl dviejų kliūčių: sanitarijos ir kitas oro uosto zonas reikia patvirtinti su bendruomene, o detalųjį planą dar reikia suderinti su visais uosto teritorijoje esančiais nuomininkais. Anot jo, šią problemą planuojama išspręsti per artimiausius 6-7 mėnesius. Esą baigiami procesai nustatant oro uosto žemių ribas, artėjama prie detaliojo plano tvirtinimo.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką