Anksčiau sparčiausiai augdavo naudotų prekių pardavimai. Pasak SEB banko prezidento patarėjo Gitano Nausėdos, tai rodė apgailėtiną namų ūkių padėtį.
Pastaruoju metu išryškėjo naujų lyderių – perkama daugiau garso ir vaizdo įrangos, buitinių prietaisų, baldų ir apšvietimo įrangos.
„Šios tendencijos atspindi stiprėjančią namų ūkių būklę – patenkinę savo būtiniausius poreikius, žmonės galėjo skirti lėšų kitoms prekėms“, – sakė jis.
Panikos šešėlis rinkoje yra pasirodęs. Jeigu panika apima, žmonės perka negendančius produktus ir neperka didesnių pirkinių, – sakė ekonomistas.
Tiesa, pastaruoju metu išryškėjo kiek kitokios tendencijos. Daugiau parduodama negendančių maisto produktų, o nuo didelių pirkinių susilaikoma.
G.Nausėda neskubėjo to sieti su Krymo konfliktu, tačiau visiškai šio faktoriaus ir neatmetė.
„Matyt, negalima netikėti tokiomis teorijomis, kurias kelia patys prekybininkai. Panikos šešėlis rinkoje yra pasirodęs. Jeigu panika apima, žmonės perka negendančius produktus ir neperka didesnių pirkinių“, – sakė ekonomistas.