Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Patarimai: kaip jaustis laimingam darbe

Nemaišyti asmeninio ir profesinio gyvenimo – labai svarbus patarimas.
Photos.com / Šypsena kolegai gali praskaidrinti sunkią dieną darbe.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sunkmečio spaudžiamoms įmonėms atleidžiant darbuotojus neretai sunku išlaikyti pozityvų požiūrį į darbą. Vis dėlto, optimizmas yra bene vienintelis būdas, kuris gali padėti Jums suklestėti.

„Dauguma žmonių daro klaidą manydami, jog sėkmė yra kelias į laimę. Iš tikrųjų mūsų smegenys dirba atvirkščiai“, – sako Shawnas Achoras, konsultacijų firmos „Aspirant“ vadovas.

Jis įsitikinęs, kad teigiamas požiūris į kasdienius darbus ne tik prideda energijos, jėgų juos atlikti, bet ir padeda daryti įtaką kitiems žmonėms. Šie du dalykai, pasak S.Achoro, padeda sukurti sėkmę.

Žurnalas „Fortune“ pateikia keletą specialisto patarimų, padėsiančių išmokti pozityvaus mąstymo:

1. Mokykitės ieškoti gera. S.Achoras, kalbėdamas su „Fortune“, citavo studijas, kuriose rašoma, kad žmonės, kurie yra kam nors dėkingi,dažniausiai būna laimingesni, jiems labiau sekasi. „Ateinančias 21 dieną, prieš eidami miegoti, pagalvokite apie tris dalykus, už kuriuos esate dėkingi. Pasakykite juos garsiai“, – pataria specialistas. S.Achoro teigimu, jei bent vienas iš tų dalykų bus susijęs su Jūsų darbu, pamažu išmoksite pastebėti jo pliusus.

2. Pasilinksminkite. „Dauguma žmonių mano, kad žodžiai „darbas“ ir „malonumas“ yra visiškai nesuderinami“, – pastebi S.Achoras. Vis dėlto, šypsena kolegai ar linksmas vaizdelis „Youtube“ gali padėti mąstyti aiškiau ir kūrybiškiau.

3. Pagyvinkite darbo aplinką. Jus supantys daiktai veikia Jūsų mąstyseną. „Laikykite ant darbo stalo keletą nuotraukų ar daiktų, kurie Jus pralinksmina. Nuotaika ir smegenys Jums padėkos“, – aiškina specialistas.

4. Rašykite dienoraštį. Jei pagaunate save besijaudinantį dėl blogų naujienų, šiurpaus gando, spaudžiančių terminų, skirkite kelias minutes savo baimėms užrašyti. „Mokslininkai atrado, kad blogas mintis galima sutramdyti jas išreiškus žodžiais“, – tikino S.Achoras. Todėl pats metas nušluostyti dulkes nuo seno dienoraščio ar atsidaryti tuščią lapą kompiuterio ekrane.

5. Bendraukite. „Kai protingus žmones užklumpa stresas, jie ima daryti kvailus dalykus – nutraukia visus ryšius ir susikoncentruoja į darbą“, – pastebėjo „Aspirant“ vadovas. Dirbdamas su įvairiomis kompanijomis visame pasaulyje jis atrado, kad kovoti su stresu padeda artimųjų – šeimos ir draugų – palaikymas.

6. Galvokite, kad darbas yra sprintų serija, o ne maratonas. Jūs puikiai žinote, kas nutinka, kai per ilgai sėdite prie darbo stalo: Jūsų raumenys įsitempia, akys apsiblausia, energija senka. Po dviejų valandų nepertraukiamo darbo smegenų funkcionavimas sulėtėja. „Padalinkite darbo dieną į 90-120 minučių etapus su 5 minučių pertraukomis, – pataria S.Achoras, – pasivaikščiokite, paskambinkite draugui, paklausykite mėgstamos dainos, užkąskite ir pamatysite, kaip gerėja Jūsų koncentracija.“

Komentarai
Temos Darbas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką