-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pavasario „Jamam“ nuolaidų dienoje apsilankė 219 tūkstančių pirkėjų

Pavasario mažmeninės prekybos nuolaidų diena „Jamam“ į prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose gegužės 19 d. pritraukė daugiau nei 219 000 lankytojų – 1,5 proc. daugiau nei 2011 m. gegužę. Prieš metus „Jamam“ pavasario akcijoje apsipirko 216 tūkstančių žmonių.
Akcija „Jamam“
Akcija „Jamam“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tradicinės „Jamam“ dienos „Akropoliuose“ vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį. „Jamam“ metu prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ prekėms ir paslaugoms yra suteikiama iki 50 proc. nuolaida.

„Skaičiuojame, kad „Akropolio“ „Jamam“ pavasario nuolaidų dienos pasiūlymais šiemet pasinaudojo apie 7 proc. šalies gyventojų. Pirkėjai aktyviai naudojasi galimybe sutaupyti ir įsigyti prekių pigiau – parduotuvėse, lyginant su įprastu šeštadieniu, apyvartos „Jamam“ metu išauga nuo 2 iki 7 kartų. Tai rodo, kad „Jamam“ akcijai žmonės ruošiasi iš anksto ir racionaliai planuoja pirkinius“, – sakė bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius