Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per krepšinio čempionatą – draudimai verslui

Iki Europos vyrų krepšinio čempionato likus kiek daugiau nei keturiems mėnesiams, jo organizatoriai sako pagaliau jaučiantys vis didėjantį šalies verslo susidomėjimą. O verslininkai stebisi apribojimais ir draudimais, rašo „Kauno diena“.
Kaip ir 1939-ųjų gegužę, taip ir šių metų rugpjūtį – rugsėjį Lietuva rengia Europos vyrų krepšinio čempionatą.
Kaip ir 1939-ųjų gegužę, taip ir šių metų rugpjūtį – rugsėjį Lietuva rengia Europos vyrų krepšinio čempionatą. / V.Gudelio archyvo ir E.Ovčarenko, J.Kalinsko nuotr.

„Barai, kavinės ir kitos įstaigos, kur telpa iki 500 žmonių, kad galėtų transliuoti čempionatą, turės pasirašyti sutartį su signalo tiekėju. Jei planuojami vieši renginiai, tarkime, Rotušės aikštėje, per kuriuos bus norima rodyti krepšinio transliaciją, tam reikės licencijos iš čempionato transliavimo teises turinčios įmonės“, – per konferenciją Vilniuje verslininkams aiškino Europos krepšinio čempionato organizacinio komiteto rinkodaros grupės vadovas Ernestas Alesinas.

Dienraštis rašo, jog viešas transliacijas didelėse miestų erdvėse tikėjęsi surengti verslininkai veikiausiai negaus teisės transliuoti varžybas: viešus renginius bus leidžiama organizuoti, tačiau be teisės transliuoti varžybas.

Tačiau varžybų dienomis šalia Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Alytaus ir Šiaulių arenų veiks pramogų zonos. Miestiečiai ir svečiai jose bus laukiami nuo 13 iki 24 val. Priklausomai nuo rezultatų, čempionato organizatoriai planuoja įrengti daugiau viešų transliacijų zonų. Į pramogų zonas, jose būsiančius ekranus ketinama investuoti 1,5 mln. litų, vien ekranai kainuos apie ketvirtį milijono.

Arenose ir puskilometrio spinduliu aplink jas per rungtynes negalės būti jokios reklamos, išskyrus oficialių čempionato ir FIBA rėmėjų reklamą. Visų arenų, išskyrus Vilniaus, statytojai jau žinojo šį reikalavimą, tad sudarydami sutartis dėl reklamos naujose arenose įtraukė šią išlygą. Ši problema skaudžiausia Vilniaus „Siemens“ arenai. Čia teks uždangstyti visas reklamas ir visus prekės ženklus ant arenoje esančių barų iškabų, VIP ložių.

Nors yra daug apribojimų, čempionato organizatoriai suteikė nemokamą galimybę šalies verslui oficialiai pasinaudoti čempionato vardu. Maitinimo įstaigos, taksi įmonės ir kiti verslo atstovai galės gauti „Basketball Friendly“ (draugiškas krepšiniui – liet.) lipduką.

Čempionato organizatoriai teigia esą įsitikinę, kad tebestatomos Kauno ir Klaipėdos arenos bus baigtos laiku. Tačiau nerimo, atrodo, esama.

„Turime jas išbandyti realiomis sąlygomis ir įsitikinti, kad viskas veikia, nes jei per rungtynes sutriktų reklamos transliacija ar dingtų elektra, už kiekvieną sekundę būtų priskaičiuotos milžiniškos baudos“, – teigė Europos krepšinio čempionato organizacinio komiteto vadovas Mindaugas Špokas.

Krepšinio šventė organizuojama viso labo su 20 žmonių komanda ir 22 mln. litų biudžetu, Vyriausybė skyrė 9,8 mln. litų, iš bilietų pardavimo jau gauta apie 12 mln. litų, iš jų dar reikės sumokėti 21 proc. PVM.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius