Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Per pirmąjį šių metų ketvirtį pieno kainos MAXIMA prekybos tinkle mažėjo iki 20 proc.

Pienas
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Pienas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pieno produktų kainos MAXIMA parduotuvėse pradėjo mažėti jau nuo šių metų vasario mėnesio, apie tai bendrovė informavo visuomenę. Pieno ir pieno produktų kainos pirmąjį šių metų ketvirtį MAXIMA prekybos tinkle sumažėjo iki 20 proc.

Balandžio viduryje pagrindiniai pieno produktai dar labiau atpigo: šiuo metu MAXIMA parduotuvių lentynose fermentiniai sūriai kainuoja iki 16,7 proc. pigiau, geriamas pienas – iki 20,1 proc. kefyras – iki 12 proc., sviestas – iki 11,6 proc., grietinė – iki 13,4 proc., varškės sūris – iki 12,7 proc., varškė – iki 4,8 proc.. Labiausiai pigo AB „Žemaitijos pienas“ gaminama „Lankų“ produkcija.

„Nuo šių metų pradžios pieno produktų kainos parduotuvių lentynose nuosekliai mažėja. Ir tai toli gražu nėra kurio nors vieno prekybos tinklo nuopelnas – didžiausios perdirbimo įmonės jau ne kartą skelbė mažinančios pieno produktų kainą“, – sako MAXIMA LT, UAB Maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimų departamento direktorius Skirmantas Nevidomskis. Jo nuomone, kitų mažmeninių prekybos tinklų atstovų teiginiai, esą jie pirmieji ir savo iniciatyva imasi mažinti pieno kainas, klaidina vartotojus ir yra populistiniai.

Anot S. Nevidomskio, tai, kad MAXIMA prekybos tinkle pieno ir kitų būtiniausių produktų kainos mažėjo nuo metų pradžios, sąlygojo ir sėkmingos derybos produkcijos tiekėjais bei konkurencinga prekybos tinklo kainodara.

Be to, mažėja ir kitų maisto produktų kainos. Pavyzdžiui, šviežia mėsa MAXIMA prekybos tinkle balandžio mėn. atpigo iki 10 proc., dalis populiariausių rūšių makaronų – iki 10 proc., aliejus – iki 20 proc. Artimiausiu metu iki 5-7 proc. planuojama atpiginti ir kruopas, teigiama pranešime spaudai.

MAXIMA pirmoji iš mažmeninės prekybos tinklų viešai paskelbė apie prasidedantį ekonomiškai sunkų laikotarpį ir neišvengiamą vartojimo sumažėjimą bei aiškiai įvardijo žingsnius, kaip elgsis ir ko imsis, kad padėtų vartotojams šiuo nelengvu laikotarpiu taupyti, racionaliai planuoti savo pirkinius ir išlaikyti gyvenimo kokybę, prie kurios jie yra įpratę. Derybos su tiekėjais, įgyvendinta efektyvaus apsipirkimo programa, akcijos ir nuolaidos būtiniausiems produktams, buvo ir yra prioritetiniai prekybos tinklo žingsniai, siekiant ekonomikos sunkmečiu pirkėjams pasiūlyti mažiausias kainas ir taupymo galimybę.
 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką