Technologiškai atsinaujinusi įmonė šiandien audžia ne tik jai įprastus lininius rankšluosčius, namų tekstilę, bet bando jėgas ir siūdama netradicinius laisvalaikio drabužius, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„A grupė“ paskutinius įrenginius paleido kovą. „Modernizavus verpalų paruošimą prieš audžiant, iš esmės pagerėjo jų kokybė ir darbų greitis, nes verpalai nutrūksta dešimt karštų rečiau nei anksčiau. O naujos ketverios audimo staklės suteikia kur kas daugiau techninių galimybių ir leidžia gaminti naujus produktus“, – modernizavimo pranašumus vardija bendrovės generalinis direktorius Virginijus Vizbaras.
Anot jo, naujoji įranga leidžia įmonei austi gerokai platesnius audinius – iki 2,4 m pločio, o namų tekstilei, kurios gamyba – įmonės specializacija, tai pastaruoju metu ypač aktualu, užsakovai pageidauja platesnių, sunkesnių lininių gaminių, populiarūs audiniai iš kilpinio audinio. Kita nauja galimybė – sudėtingi dviejų sluoksnių, įvairaus rašto ir pynimo audiniai,
leidžiantys „A grupei“ išplėsti gaminių asortimentą.
Iš naujų, lig šiol „A grupei“ nebūdingų produktų V.Vizbaras mini lininius drabužius, skirtus poilsiui sodyboje ar gamtoje.
„A grupė“ daugiau nei 85 proc. produkcijos eksportuoja į Vakarų Europą, daugiausia į Skandinaviją, kur mėgstamas grubus linas, šiek tiek – į Prancūziją, kur populiarūs subtilesni lino gaminiai. Lietuvoje lieka maždaug 7 proc. įmonės gaminių, nes nemažai vietos partnerių perka „A grupės“ audinius kaip žaliavą, iš kurios pasiūtus produktus toliau eksportuoja.
Nors Lietuvos rinkoje pragiedrulių vos matyti ir, pasak V.Vizbaro, reikia džiaugtis, kad pardavimai nustojo kritę, Vakarų rinkoms atsigaunant atsinaujinusios „A grupės“ vadovas tikisi pardavimų augimo. „Jau matyti, kad šie metai bus geresni už praėjusius, tikimės daugiau nei 3 mln. litų apyvartos“, – prognozuoja įmonės vadovas.