„Naujų atidarymų tikrai yra ir jų bus. Pagrindiniai tinklai per krizę išsivalė nuo nesėkmingų parduotuvių ir dabar atidarinėja naujas, tad dabar jaučiama labai aktyvi plėtra“, – teigė komercinio nekilnojamojo turto konsultantų „CREalty Advisors“ vykdomasis partneris Marekas Kovalevskis.
Jis vardijo, kad iš didžiųjų plataus prekių vartojimo prekybos rinkų stipriai plėtra susirūpino „Norfa“ ir „Maxima“. Pastaroji skelbia priklausomai nuo dydžio į kiekvieną naują parduotuvę investuojanti iki kelių milijonų litų. „Iki“ prekybos tinklai ne tik plečiasi, bet esą ir aktyviausiai atnaujina esamas parduotuves.
„Maxima LT“ šiemet atidarė 4 ir dar žada atidaryti 5 parduotuves. „Palink“ šių metų planas atidaryti 8 naujas parduotuves ir rekonstruoti 23 jau veikiančius prekybos centrus. Daugiau nei pusę plano tinklas jau įvykdė.
„Aktyvią plėtrą planuojame tęsti ir ateityje“, – teigė bendrovės atstovas Valdas Lopeta.
Kiek ramiau plečiasi „Rimi“, šiemet bendrovė tik rekonstravo vieną parduotuvę, dar viena laukia atnaujinimo.
M.Kovalevskis pastebėjo, kad šiemet gausiai plečiasi ir specializuotos parduotuvės, batus, drabužius parduodantys prekybos tinklai.
„Tarptautiniai tinklai tikrai yra labai aktyvūs. Stambesnių tarptautinių žaidėjų aktyvumas dabar nukreiptas į mažesnius miestus. Atsiranda susidomėjimas tokiais miestais kaip Mažeikiai, Marijampolė, Alytus. To nebuvo anksčiau. Tai normalu, tarptautinis prekių ženklas dažniausiai ateina į Vilnių, tada natūrali plėtra krypsta į didžiuosius miestus, ir jei pasiseka, jie žiūri toliau“, – teigė M.Kovalevskis.