Klientai įmokas ir kitas pagal paskolos sutartis mokėtinas sumas gali mokėti dviem būdais per bet kurį veikiantį komercinį banką numatyta tvarka.
• Įmokas litais už paskolas reikia pervesti į kliento sąskaitą banke SNORAS, kaip nurodyta paskolos sutartyje.
• Mokėjimai užsienio valiuta pervedami tik į sąskaitą AB SEB banke Nr. LT217044060007787462.
Klientai norintys mokėti įmokas už SNORO paskolas grynais turi visų pirma šią sumą pervesti į savo turimą sąskaitą kitame veikiančiame banke ir tuomet padaryti pavedimą į SNORO sąskaitą nurodytą paskolos sutartyje.
Klientai nuo 2011 m. gruodžio 28 dienos gali sumokėti mokėtinas įmokas bei kitas sumas, kurios turėjo būti sumokėtos pagal paskolos mokėjimo grafiką nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2011 gruodžio mėn. 28 d. Visos paskesnės paskolos įmokos bei kitos mokėtinos sumos nuo 2011 gruodžio mėn.28 d. klientų turi būti mokamos sutartyje nustatyta tvarka.
Atsižvelgdamas į tai, kad klientai neturėjo galimybės mokėti įmokų ir kitų mokėtinų sumų už suteiktas paskolas laiku, banko administratorius priėmė sprendimą netaikyti delspinigių ir įsipareigojimo mokesčių laikotarpyje nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2012 sausio mėn. 31 d.
Nuo 2012 vasario mėn. 1 d. klientams nepadengusiems susikaupusios įsiskolinimo sumos bei neatnaujinusiems įmokų mokėjimo paskolų sutartyse nustatyta tvarka, bus pradėti skaičiuoti delspinigiai.
Klientai, pageidaujantys dengti paskolą ar jos dalį anksčiau termino privalo susisiekti su banku Kontaktų centro numeriu arba pateikti prašymą raštu užpildant formą banko internetiniame tinklapyje http://www.snoras.com/lt/paskolosforma , arba siųsti el. laišką adresu paskolos@snoras.com.
Mokėtiną sumą galima pasitikslinti naudojantis telefoninės bankininkystės paslauga arba paskambinus į Kontaktų centrą telefonais:
* Skambinant iš Lietuvos: 8 800 272 72;
* Skambinant iš užsienio: +370 5 239 22 39.
Išsamesnė informacija internete www.snoras.com .