Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

R.Kvedaras: sieksiu, kad SEB bankas po krizės taptų gerbiamiausia organizacija

SEB
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / SEB.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Naujasis SEB banko vadovas Raimondas Kvedaras norėtų, kad bankas po krizės taptų gerbiamiausia finansų organizacija. Tačiau siekdamas maksimaliai padėti išgyventi sunkumų patiriantiems klientams, jis neketina padėti absoliučiai visiems.

„Norime, kad verslininkai po krizės ateitų ir pasakytų: šis bankas padarė daugiausia. Todėl tariamės ir siūlome išeities kelius ne tik verslo klientams, bet ir fiziniams asmenims, pasiskolinusiems būstui. Žmonės praranda darbus, todėl privatūs asmenys turi būti prižiūrimi ypatingai. Mes stengiamės jiems padėti, neiškeldami jų iš pirmojo būsto. Paskolos jiems atidedamos maksimaliam terminui, tam, kad jie išliktų savo namuose“, – interviu žurnalui „Versus“ sakė R.Kvedaras.

Anot jo, bankas turi padėti išgyventi ir problemų turintiems verslo klientams, kurie dirba skirtingose srityse, todėl kiekvienu atveju į situaciją jis žvelgia individualiai.  „Kaip antai, galbūt pertvarkome paskolą, atidedame jos mokėjimą, peržiūrime palūkanas ar kalbamės dėl užstato vertės. Patardami, kaip išlikti, žiūrime į ilgalaikę perspektyvą. Tačiau tikrai negaliu sakyti, kad mūsų bankas visiems padės 100 proc. Pavyzdžiui, padėtis nekilnojamojo turto ir transporto sektoriuose yra ypač sudėtinga. Todėl žiūrime, ar galime jiems padėti, ar jie turi galimybių išgyventi, jeigu ne, svarstome uždarymo klausimą. Tikslas yra maksimaliai padėti visiems išgyventi“, – kalbėjo SEB banko prezidentas.

Jo teigimu, su kiekvienu klientu paprastai vyksta sunkios derybos, tačiau vis dėlto surandama galimybių jam padėti.  „Jeigu tai mums pavyks pasiekti, manau, po 2–3 metų, kai krizė jau bus pasibaigusi, žmonės pasirinks mūsų banką. Jie čia ateis ne tik su indėliais ar dėl kitų banko paslaugų, bet ir prisimins, kad sunkiausiu metu būtent mes prisidėjome daugiausia“, – sakė R,Kvedaras.

Jis teigė bandantis keisti pačią banko organizaciją ir darbuotojų mąstymą, kad būtų kuo aktyviau bendraujama su visais klientais: „Banko filialo vadybininkai turi puikiai žinoti savo klientus ir jų situaciją, taip pat ir padėtį savo kuruojamame regione ar miestelyje. Bankininkas turi būti kaip asmeninis gydytojas, kuris ligą nustato ankstyvos stadijos ir tada gali užbėgti už akių nelaimei“.  A.Kvedaras neigia, kad SEB bankas imasi kur kas griežtesnės politikos verslo klientų atžvilgiu.

„Kredito politiką esame patvirtinę gan seniai, o atnaujinę 2007 metais ir jos laikomės. Todėl nemanau, kad kas nors šioje srityje pasikeis. Jeigu mums pateikiamas perspektyvus verslo planas, tai mes ir anksčiau, ir dabar jį kredituojame. Juolab kad yra tam tikrų sektorių, kurie nepajuto ekonominio sunkmečio rykštės. 2009 metais per tris ketvirčius mes iš viso išdavėme paskolų daugiau nei už 3,7 mlrd. litų“, – kalbėjo SEB banko vadovas.  Būdamas paskutinis iš tuometinio Vilniaus banko įkūrėjų ir ilgamečių jo vadovų, R.Kvedaras teigia planuojantis ir toliau būti geriausiame, jo žodžiais, banke, ir vesti savo komandą į priekį.

„SEB grupė yra didelė, todėl kaip susiklostys mano gyvenimas po kelerių metų, sudėtinga pasakyti. Galvoju ir apie SEB Baltijos šalių tarnybą bei aukščiau, bet dabar koncentruojuosi į darbą Lietuvoje“, – kalbėjo R.Kvedaras, spalį pakeitęs dėl didelių nuostolių atsistatydinusį banko vadovą Audrių Žiugždą.

Paklaustas, kokia didžiausia bus SEB naujiena 2010 metais, naujasis jo vadovas atsakė: „Mes darome banko veiklą efektyvesnę, peržiūrime tam tikras išlaidas, tačiau ir toliau daug dėmesio skirsime klientams. Todėl banke atsiras vadinamosios „žaliosios salos.“ Viena mūsų komanda dirbs su verslo klientais, turinčiais daugiau problemų, o kita – su tais, kurie jų neturi“. 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką