Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Reklamos agentūros kaltinamos karteliniu susitarimu

Marius Jovaiša.
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr. / Buvęs KOMAA vadovas M.Jovaiša sako esąs įsitikinęs, kad tokios taisyklės – teisėtos.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Konkurencijos taryba baigė tyrimą dėl galimo kartelinio susitarimo tarp reklamos agentūrų, nes pagal įmonių asociacijos KOMAA narių tarpusavio sutartį įmonės, skelbusios konkursus reklamos paslaugos pirkti, turėjo mokėti ne tik nugalėtojui, bet ir likusioms agentūroms, dalyvavusioms konkurse, rašo „Verslo žinios“.

Konkurencijos taryba įtaria, kad įmonės, priklausančios KOMAA reklamos įmonių asociacijai, pažeidė Konkurencijos įstatymo 5 straipsnį, draudžiantį mėginimus reguliuoti rinką.

Pranešama, kad jeigu kartelinis susitarimas bus įrodytas, įmonėms gresia bauda iki 10 procentų metinės apyvartos. Dabar reklamos agentūroms išsiųstos tyrimo išvados ir laukiama jų komentarų, rašo laikraštis. 

„Buvome įsitikinę, kad tokios taisyklės teisėtos. Tiesiog norėjome sukurti savo verslo šakos standartus. Panaši reklamos agentūrų darbo tvarka galioja kitose Europos Sąjungos valstybėse. Užsakymų kainų niekada nereguliavome ir tarpusavyje nederinome“, – „Verslo žinioms“ sakė buvęs KOMAA vadovas Marius Jovaiša.  

KOMAA valdybos pirminininkas Gintaras Šeputis iki galutinio Konkurencijos tarybos sprendimo atsisakė komentuoti situaciją, tačiau pripažino, kad kai kurioms ne pačius geriausius laikus išgyvenančioms agentūroms tokia bauda reikštų bankrotą. 

Konkurencijos taryba tyrimo rezultatų nekomentuoja. 

Komentarai
Temos Reklama, Kaina
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką