Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ pradeda vykdyti naują kainų politiką Baltijos šalyse

Prekybos tinklas „Rimi“ nuo balandžio 13 dienos visose Baltijos šalyse pradeda vykdyti naują kainų politiką – daugiau kaip tūkstančiui reikalingiausių kasdien perkamų prekių ir produktų bus sumažintos kainos. Kainų mažinimas prasidės kartu su informacine kampanija „Nauja era“, pristatančia naują „Rimi“ požiūrį į kainodarą, teigiama prekybos tinklo pranešime.
Rimi
Rimi / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

Pasak „Rimi Baltic“ Valdybos pirmininko Edgar Sesemann, nors mažmeninės rinkos situacija ir pirkėjų įpročiai iš dalies skiriasi kiekvienoje iš Baltijos šalių, tačiau visose valstybėse įsivyravo ta pati tendencija – apie 80 procentų Baltijos šalių gyventojų praėjusiais metais pajuto ženkliai sumažėjusių pajamų poveikį. Dėl to daugiau kaip 70 proc. vartotojų skyrė daug mažiau lėšų maistui ir kitoms prekėms.

„Pasikeitę klientų apsipirkimo įpročiai ir pakitęs pirkinių krepšelio turinys paskatino mus įgyvendinti pokyčius „Rimi“ tinkle ir pasiūlyti klientams būtiniausių prekių sumažintomis kainomis“, – teigė E. Sesemann. „Nuo šiandien pradėjome mažinti 1000 populiariausių prekių ir maisto produktų kainas. Atpigs pienas ir jo produktai, duona ir miltai, mėsa ir jos gaminiai, vaisiai, daržovės, sūriai, žuvis, kruopos, kava, arbata“.

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Tony Holmberg, Rimi parduotuvėse pirkėjai ras aiškiai pažymėtus atpigusius produktus, kurių mažesnę kainą kompensuoja „Rimi Lietuva“, atsisakydama didesnio antkainio.

„Naująja kainodara siekiame, kad įvairūs, populiariausių prekių ženklų produktai taptų labiau prieinami taupantiems žmonėms. Jau nuo praėjusių metų kainas mažinome kelis kartus, o šiemet dar vienas toks kainų mažinimo etapas yra natūralus mūsų žingsnis, siekiant, kad jos būtų dar patrauklesnės pirkėjams. Tokiu būdu „Rimi Lietuva“ reaguoja į pirkėjų poreikius, dar labiau tobulindama asortimentą, kainas ir paslaugas“, – sakė T. Holmberg.

Rinkos tyrimų kompanijos „AC Nielsen“ Baltijos šalyse atliko tyrimo duomenimis, praėjusiais metais 80 proc. Lietuvos gyventojų pajamos sumažėjo. Didžiausią pajamų nuosmukį – beveik 90 proc. patyrė Latvijos gyventojai. Nors situacija Estijoje yra šiek tiek geresnė, pajamų mažėjimo neišvengė 70 proc. šalies gyventojų.

Kritusios pajamos stipriai paveikė žmonių perkamąją galią. Dėl pajamų lygio nuosmukio praėjusiais metais žmonės visose Baltijos šalyse išleido mažiau pinigų maistui ir kitoms prekėms. Pasikeitus situacijai Lietuvos gyventojai buvo priversti peržiūrėti savo išlaidas. Tyrimo duomenimis, beveik 70 proc. Lietuvos gyventojų pripažino išleidę mažiau pinigų.

Daugiausiai savo išlaidas kasdienėms reikmėms teigė apriboję latviai – 80 proc. tyrimo respondentų teigė sumažinę savo išlaidas. Estijoje, kaip ir Lietuvoje, 70 proc. gyventojų teigė sumažinę savo išlaidas įvairiems pirkiniams. Maždaug trečdalis Baltijos šalių gyventojų teigė išlaidas ribojantys keisdami įprastas apsipirkimo vietas kitomis, o 50 proc. teigė ieškantys geresnių kainų ir specialių akcijų prekėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius