Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis pirmąjį šių metų mėnesį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 45,8 proc. iki 44,7 procento.
Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 35,2 proc. iki 36,6 proc., vyno – sumažėjo nuo 8,4 proc. iki 8,2 proc., putojančio vyno – padidėjo nuo 2,8 proc. iki 2,9 proc., konjako rūšių gėrimų – nuo 3,7 proc. iki 4,0 procento.
Kiekybine išraiška degtinės pardavimai sumenko 4 proc. iki 11 mln. dekalitrų, alaus – augo 2,3 proc. iki 70,9 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 4,5 proc. mažiau – 6,5 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 2,8 proc. daugiau – 2,5 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 6,2 proc. daugiau – 1 mln. dekalitrų.
Iš viso per pirmąjį šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 1,6 proc. mažiau nei pernai sausį – 9,6 mln. dekalitrų.