Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusijos aviakompanijos grimzta į nuostolius

Ekonominės krizės sąlygomis mažėjantis skrydžių poreikis bei politinio atspalvio draudimai skraidinti į užsienio kurortus gramzdina Rusijos aviakompanijas į nuostolius, rašo „Komersant“.
„Aeroflot“ lėktuvas
„Aeroflot“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Rusijos oro transporto asociacijos duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalies oro bendrovės patyrė 24 mlrd. rublių (beveik 340 mln. eurų) pagrindinės veiklos nuostolį – 1,5 karto didesnį nei prieš metus.

„Nedžiuginantys rezultatai atspindi niūrias tendencijas, kurios tapo akivaizdžios dar pernai. Vietiniai skrydžiai pirmąjį metų ketvirtį lėmė 25,6 mlrd. rublių nuostolius, o iš tarptautinių reisų uždirbta vos 1,5 mlrd. rublių pelno“, – sakė asociacijos vadovas Vladimiras Tasunas.

„Tai, jog pernai keleivių sumažėjo 1,2 proc., o šiemet pirmąjį pusmetį – 8,4 proc., rodo, kad krizė – tik gilėja. (...) Akivaizdu, kad ją nepavyks įveikti didinant bilietų kainas ar atšaukus draudimą užsakomiesiems skrydžiams į Turkiją “, – pridūrė V.Tasunas.

Pernai žlugo didžiausia privati Rusijos skrydžių bendrovė „Transaero“, kuri pagal aptarnaujamų keleivių skaičių nusileisdavo tik valstybės kontroliuojamai „Aeroflot“, o trečia pagal dydį „UTair“ dėl skolų buvo priversta smarkiai sumažinti veiklos apimtis.

2015-aisiais Rusijos aviakompanijos patyrė 8,5 mlrd. rublių nuostolį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius