Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

LTV olimpiados transliacijas perpardavė „Sport 1“?

Audrius Siaurusevičius
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Audrius Siaurusevičius
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Televizijos žiūrovai ir reklamos davėjai, iki prasidedant Vankuverio žiemos olimpinėms žaidynėms reklamos įtikinti, kad vienintelė žaidynių transliuotoja Lietuvoje yra šalies valstybinė televizija (LTV), nustebo, kad žaidynes galima stebėti ir per milijonieriui Vladimirui Romanovui priklausantį televizijos kanalą „Sport 1“.

Kaip rašo „Lietuvos žinios“, licenciją transliuoti olimpines žaidyners Lietuvoje galėjo įsigyti tik visuomeninis transliuotojas LTV, Europos transliuotojų sąjungos (EBU) narys. Už licenciją sumokama iš biudžeto lėšų, o mokama etapais kelerius metus. Pasak LTV generalinio direktoriaus pavaduotojo Rimvydo Paleckio, licencija transliuoti šių metų žiemos olimpines žaidynes kainavo apie 1 mln. litų.

Televizijos kanalas „Sport 1“ tuos pačius žaidynių vaizdus rodo įsigijęs sublicenciją iš LRT. Beje, iki šiol LRT 20 metų nesinaudojo galimybe parduoti sublicenciją.

„Licencijoje numatyta galimybė sublicencijuoti, – paaiškino „Lietuvos žinioms“ R.Paleckis. – Mes ta galimybe ir pasinaudojome. EBU sutikimas dėl sublicencijavimo gautas iki žaidynių likus gal 5 dienoms. Transliuotojų sąjungos atstovai jau buvo išvykę į Vankuverį, todėl truputį užtruko derinimas, bet mes jį turime ir juo remdamiesi suteikėme sublicenciją kanalui „Sport 1“.

Kiek V.Romanovas sumokėjo už sublicenciją, R.Paleckis LŽ nepasakė.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką