Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Narbutas“ dairosi rinkų Prancūzijoje, Vokietijoje, Lenkijoje

Didžiąją dalį pajamų iš eksporto gaunanti biuro baldų gamybos ir prekybos „Narbuto“ įmonių grupė ir artimiausiu metu daug dėmesio skirs naujų rinkų paieškai.
Be eksporto atsigavimo nieko nebus.
Be eksporto atsigavimo nieko nebus. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Bendrovė pastebi, kad Kinijos gamintojai pastaruoju metu praranda pagrindinį pranašumą – pigumą, todėl Lietuvos baldžiams konkuruoti Europoje lengviau, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Galvodami, kaip užtikrinti nuolatinį pajamų augimą, stengiamės išskaidyti mūsų eksporto rinkas“, – įmonės tikslus įvardija biuro baldus kuriančios, gaminančios ir juos eksportuojančios įmonės „Narbutas Furniture Company“ rinkodaros vadovė Dovilė Miškelevičienė.

Šiuo metu daugiausia produkcijos išvežama į 3 pagrindines rinkas: 33 proc. bendrovės produkcijos parduodama Rusijoje, 21 proc. – Didžiojoje Britanijoje, 9 proc. – Ukrainoje. Dabar įmonės taikiklyje yra Prancūzija, Vokietija ir Lenkija.

Ji nurodo, kad dėliojant eksporto planus visiems norisi saugiai eiti į tas šalis, kuriose yra užtikrinta ekonominė padėtis, tačiau „Narbutas Furniture Company“ patirtis rodo, jog parduoti galima ir iš pirmo žvilgsnio neperspektyviose rinkose.

„Rumunija -nutolusi geografiškai, ten ekonomika ganėtinai silpna, tačiau šiandien ji mums yra penkta pagal eksporto apimtį rinka, nereikia baimintis ir nestandartinio ėjimo“, – sako D. Miškelevičienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius