Susidaro įspūdis, kad degalinių šeimininkai niekaip negali atsidžiaugti savo turimomis kainų švieslentėmis. Skaičiai jose mirgėte mirga.Negi ir kitų prekių bei paslaugų pardavėjai taip desperatiškai kaitaliotų kainas, jei jas rašytų ne popierinėse etiketėse, bet elektroninėse švieslentėse?
Ketvirtadienį 15min.lt pasakojo, kaip „Statoil“ degalinėse kainos keičiasi kas valandą. Penktadienį šio tinklo degalinių klientai pamatė vėl naujus skaičius. Vakar A95 benzino litras kainavo 3,22 lito, vėliau 3,28 lito, o šiandien – 3,25 lito.
Nors benzino bei dyzelino pardavėjai lyg poterius išmokę paaiškinimus, kaip kainų svyravimus lemia pokyčiai pasaulio rinkose, vairuotojams vis tiek sunku suprasti: kokiu būdu per naktį ar per valandą pabrangsta ar atpinga rezervuaruose esantys tie patys automobilių degalai.
Negi ir kitų prekių bei paslaugų pardavėjai taip desperatiškai kaitaliotų kainas, jei jas rašytų ne popierinėse etiketėse, bet elektroninėse švieslentėse?
Nustatant konkrečios dienos kainas degalinėse esą privaloma atsižvelgti į tai, kaip tądien pasikeitė „Mažeikių naftos“ (MN) didmeninės prekybos kainoraštis.
Tačiau susieti mažmenines ir didmenines kainas nelengva.
Ketvirtadienį MN Vilniaus terminale 1000 litrų A95 markės benzino kainavo 2804,94 lito, nors trečiadienį kaina buvo 21,7 lito didesnė. Tačiau degalinėse benzinas ketvirtadienį brango.
Penktadienį ši didmeninė kaina krito 3 litais. Tad galbūt logiška, kad trimis centais benzinas atpigo ir degalinėse. Tačiau kodėl šiandieninės mažmeninės dyzelino kainos visiškai neatspinti „Mažeikių naftos“ kainininko? Ten rašoma, kad 1000 litrų dyzelino šiandien pabrango maždaug 3 litais, tačiau degalinėse kaina nepasikeitė.
Vairuotojams turbūt lieka guostis, kad degalų verslininkai kasdien keičia skaičius tik po kablelio, o ne prieš jį.