„Pirmosios mūsų gaminių partijos sulaukė pasisekimo, bet vieno sezono įsitvirtinti nepakaks – tokie projektai ilgalaikiai. Būtų naivu tikėtis, kad bendradarbiavimas su naujomis rinkomis šiemet padės stipriai kilstelėti apyvartą“, – sakė „Skinijos“ valdybos pirmininkas Kęstutis Rudgalvis.
Pasak jo, bendrovės užduotis – rasti tinkamą produktą, nišą, kuri būtų konkurencinga, nes į masinę auditoriją maža įmonė didelėje rinkoje taikytis negali.
Pernai „Skinija“ eksporto pajamas padidino apie 17 proc. iki 15 mln. litų. Bendra įmonės apyvarta pernai buvo per 27 mln. litų, 12,8 proc. didesnė negu 2010 metais. Grynasis pelnas 2011 metais siekė 1,2 mln. litų. Didžiausia įmonės eksporto rinka šiuo metu yra Skandinavija.