Bendrovės „Skolų valdymo centras“ kreditų ir informacijos valdymo departamento direktorė Ramunė Sinicaitė teigė, kad dar prieš metus populiariausia skolų išieškojimo priemonė buvo laiškas skolininkui, o nesulaukus jo reakcijos į laišką jau skambinta telefonu ir ieškota kitokių kontaktų.
Pasak pašnekovės, šiuo metu, kai sunku ne vien įkalbėti skolininką sumokėti skolą, bet pirmiausia jį sunku rasti, kilo poreikis plėsti paieškos priemones ir imtis tokių neįprastų paieškos būdų kaip socialiniai tinklai, kuriuose yra užsiregistravę daug žmonių.
Ji pripažįsta, kad vienas iš skolininkų paieškos socialiniuose tinkluose pavojų tas, kad žinutė gali pasiekti žmogų tuo pačiu vardu ir pavarde kaip skolininkas, bet iš tikrųjų visai niekuo dėtą.
„Creditinfo“ duomenimis, gyventojų pradelstos skolos kovo mėnesį padidėjo beveik 32 mln. litų ir pasiekė 1,42 mlrd. litų. Kovą, palyginti su vasariu, gyventojų pradelstos skolos augo beveik tris kartus lėčiau, vasarį gyventojų pradelstos skolos padidėjo beveik 90 mln. litų.