Banko „Snoras“ veikla sutriko trečiadienį ryte. Klientai skundėsi, kad negali prisijungti prie el. bankininkystės sistemos, neveikė tinklalapis, problemų kilo ir klientų aptarnavimo skyriuose, pranešė Delfi.lt. Popiet banko sistemų veikla buvo atstatyta.
Tačiau vėliau nesklandumų kilo banko SEB klientams. „Informacija apie sutrikimus mus pasiekė 14.45 val. Dalis paslaugų šiuo metu jau veikia be jokių sutrikimų, tačiau dar yra sutrikimų naudojantis bankomatais ir kai kuriuose banko padaliniuose klientai dar nėra aptarnaujami. Atsiskaityti banko mokėjimo kortelėmis jau galima, paslaugos internetu taip pat veikia“, – 15min.lt sakė SEB banko grupės ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas.
Anot jo, nesklandumai kilo dėl to, kad sutriko ryšys su duomenų centru. „Nesklandumai yra šalinami, atsiprašome klientų dėl sukeltų nepatogumų ir siekiame kuo greičiau pašalinti sutrikimus“, – teigė A.Žilinskas.