Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sutriko bankų SEB ir „Snoras“ paslaugų teikimas

Trečiadienį sutriko dviejų Lietuvos bankų – SEB ir „Snoras“ – veikla. Klientai negalėjo naudotis internetine bankininkyste, problemų kilo ir bankų padaliniuose.
Bankomatas
Bankomatas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Banko „Snoras“ veikla sutriko trečiadienį ryte. Klientai skundėsi, kad negali prisijungti prie el. bankininkystės sistemos, neveikė tinklalapis, problemų kilo ir klientų aptarnavimo skyriuose, pranešė Delfi.lt. Popiet banko sistemų veikla buvo atstatyta.

Tačiau vėliau nesklandumų kilo banko SEB klientams. „Informacija apie sutrikimus mus pasiekė 14.45 val. Dalis paslaugų šiuo metu jau veikia be jokių sutrikimų, tačiau dar yra sutrikimų naudojantis bankomatais ir kai kuriuose banko padaliniuose klientai dar nėra aptarnaujami. Atsiskaityti banko mokėjimo kortelėmis jau galima, paslaugos internetu taip pat veikia“, – 15min.lt sakė SEB banko grupės ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas.

Anot jo, nesklandumai kilo dėl to, kad sutriko ryšys su duomenų centru. „Nesklandumai yra šalinami, atsiprašome klientų dėl sukeltų nepatogumų ir siekiame kuo greičiau pašalinti sutrikimus“, – teigė A.Žilinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius