„Projektas bus tęsiamas toliau, tačiau padėtis rinkoje pakito, alaus pardavimai, ypač pilstomo, nedidėja. Todėl koreguojame planus. Investicijų suma bus tokia pati, tačiau keičiasi terminas - tinklas gali būti sukurtas ne per dvejus metus, o per 2,5 ar 3 metus“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Švyturio-Utenos alaus“ korporatyvinių reikalų direktorius Dainius Smailys.
„Švyturys-Utenos alus“ pernai skelbė ketinąs vadinamąjį „Švyturio“ ambasadų“ tinklą, į kurį planuota investuoti iki 2 mln.litų, sukurti per dvejus metus. Į tinklą planuota sujungti apie 10 restoranų ir barų visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Pasak D.Smailio, tinklo kūrimo terminai priklausys ir nuo to, kaip seksis derybos su restoranais ir barais, kuriuos aludariai nori matyti šiame tinkle.
„Verslo žinių“ teigimu, rimtos permainos sukrėtė ir „Švyturį-Utenos alų“ bei dar dvi daryklas Baltijos šalyse valdančią „Carlsberg Baltic“. Oficialiai apie permainas kol kas nepranešama, tačiau, anot šaltinių, „Carlsberg Baltic“ arba naikinama, arba drastiškai mažinamas jos darbuotojų skaičius.
„Carlsberg Baltic“ prezidentas Tomas Kučinskas pastaruoju metu spaudoje minimas kaip galimas kandidatas tapti Lietuvos ambasadoriumi Didžiojoje Britanijoje.