Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Swedbank“ klientai skundžiasi negalėję atlikti pervedimų

Banko „Swedbank“ klientė Aušra 15min informavo ketvirtadienį pirmoje dienos pusėje negalėjusi atlikti pinigų pervedimų, nes į mobilųjį telefoną nebuvo siunčiami pervedimo patvirtinimui būtini kodai. „Swedbank” atstovas spaudai Saulius Abraškevičius 15min tikino, kad rimtų sutrikimų ketvirtadienį tikrai nebuvo.
Internetinė bankininkystė
Internetinė bankininkystė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

15min skaitytoja Aušra pasakojo, kad negalėjusi atlikti pervedimų bandė prisiskambinti į „Swedbanką“, tačiau su operatoriumi taip ir nebuvo sujungta.

Aušra parašė laišką ir gavo „Swedbank“ atstovų atsakymą, kad bankas turi sutrikimų dėl saugumo kodų siuntimo.

Bankas pats kodų nesiunčia.

„Problema yra žinoma bei sprendžiama. Labai prašome palaukti ir pabandyti vėliau“, – Aušrai atsakė bankas.

S.Abraškevičius 15min pabrėžė, kad jeigu klientė negavo SMS žinučių su kodais, tai yra ne banko, o ryšio tiekėjo problema.

„Bankas pats kodų nesiunčia“, – paaiškino jis.

Banko atstovas pabrėžė, kad su šia problema daug „Swedbank“ klientų tikrai nesusidūrė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius