„Įžengdami į naujas rinkas visuomet tikime, kad mūsų produktai bus ne tik patrauklūs, bet ir prieinami kiekvienam pirkėjui. Manome, kad ir Lietuvoje surasime savo pirkėjų ratą“, – sako „Tiger“ atstovas Nils Stora.
Pagrindinis „Tiger“ akcentas – stilingi ir novatoriški namų apyvokos reikmenys, interjero detalės. Parduotuvėje taip pat bus galima įsigyti kosmetikos, prieskonių, skandinaviškų skanėstų, žaislų vaikams. Atsižvelgiant į prekinio ženklo „Tiger“ misiją – prekių kainos parduotuvėje neviršys 50 litų. „Tiger“ parduotuvė prekybos centre „Molas“ užims 300 kv.m.
Prekinis ženklas „Tiger“ turi daugiau nei 60 parduotuvių visoje Europoje. Dauguma jų yra Skandinavijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir Vokietijoje.
Parduotuvės įkūrėjai žada, kad atidarymo proga pirmųjų dviejų tūkstančių pirkėjų lauks maloni staigmena.