Tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, daugiau nei pusę, t. y. 58 proc., apklaustų moterų sudaro vartotojos-entuziastės. Tarp visų apklaustų vyrų tokių vartotojų yra tik 43 proc. Taip pat daugiausia entuziastų, kalbant apie draudimo paslaugas, yra tarp 35–55 metų šalies gyventojų.
Lietuvoje daugiau nei pusė, t. y. 53 proc., 18–74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, yra sudarę nors vieną ne gyvybės draudimo sutartį. Didžiausia dalis, t. y. 70 proc., draudėjų, naudojasi privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo paslaugomis. Apie penktadalis apsidraudusių gyventojų yra sudarę turto arba būsto draudimo sutartis.
27 proc. apklaustų šalies gyventojų yra pasyvieji draudimo paslaugų vartotojai. Jie draudimo bendrovę renkasi iš įpročio, t. y. turi išankstinę nuomonę ir jos nekeičia. Tokie vartotojai taip pat yra prisirišę prie konkrečios draudimo bendrovės.
15 proc. Lietuvos gyventojų nesvarbu, kokią draudimo bendrovę pasirinkti. Tai vadinamieji abejingi vartotojai, kurie didžiausią dėmesį kreipia konkrečiai draudimo paslaugai, tačiau neatsižvelgia į prekės ženklą. Jie nėra prisirišę prie nė vienos draudimo bendrovės ir paprastai nėra imlūs jų reklamai.
Likusius 8 proc. sudaro ieškantys ir neapsisprendę vartotojai. Pirmieji nuolat ieško jiems geriausios draudimo bendrovės, todėl neprisiriša nė prie vienos, antrieji – gali būti palankiai nusiteikę kelių draudimo prekių ženklų atžvilgiu. Taip yra arba todėl, kad tokiems klientams visos draudimo bendrovės yra panašios, arba kad skirtingus jų poreikius patenkina kiti draudimo prekių ženklai. Pavyzdžiui, iš vieno draudiko galima įsigyti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą, iš kito – turto draudimą.
Pranešimo duomenys pateikiami remiantis dviem tyrimų kompanijos TNS LT tyrimais. Pirmame tyrime dalyvavo 1600 Lietuvos gyventojų nuo 18 iki 74 metų amžiaus, tyrimas atliktas tiesioginės apklausos metodu 2011 metų pradžioje. Antrajame tyrime „States of Mind™“ dalyvavo 500 Lietuvos gyventojų nuo 18 m. amžiaus, tyrimas atliktas 2011 m. spalio mėnesį.