Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS: lojalesnės draudimo įmonių klientės – moterys

Lietuvos draudimo rinka pasižymi lojaliais klientais – 77 proc. gyventojų yra prisirišę prie vienos konkrečios draudimo įmonės. Dauguma jų priklauso vadinamajai vartotojų-entuziastų grupei, kurie aktyviai domisi rinka, seka jos naujienas žiniasklaidoje, įsidėmi reklamas, kalbasi šia tema su aplinkiniais. Lietuvoje moterys yra labiau lojalios ir aktyvios draudėjos, negu vyrai. Tai parodė specialus rinkos tyrimų kompanijos TNS LT šių metų spalį atliktas tyrimas „States of Mind™“.
Mergina
Mergina / sxc.hu nuotr.
Temos: 1 Draudimas

Tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, daugiau nei pusę, t. y. 58 proc., apklaustų moterų sudaro vartotojos-entuziastės. Tarp visų apklaustų vyrų tokių vartotojų yra tik 43 proc. Taip pat daugiausia entuziastų, kalbant apie draudimo paslaugas, yra tarp 35–55 metų šalies gyventojų. 

Lietuvoje daugiau nei pusė, t. y. 53 proc., 18–74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, yra sudarę nors vieną ne gyvybės draudimo sutartį. Didžiausia dalis, t. y. 70 proc., draudėjų, naudojasi privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo paslaugomis. Apie penktadalis apsidraudusių gyventojų yra sudarę turto arba būsto draudimo sutartis.

27 proc. apklaustų šalies gyventojų yra pasyvieji draudimo paslaugų vartotojai. Jie draudimo bendrovę renkasi iš įpročio, t. y. turi išankstinę nuomonę ir jos nekeičia. Tokie vartotojai taip pat yra prisirišę prie konkrečios draudimo bendrovės.

15 proc. Lietuvos gyventojų nesvarbu, kokią draudimo bendrovę pasirinkti. Tai vadinamieji abejingi vartotojai, kurie didžiausią dėmesį kreipia konkrečiai draudimo paslaugai, tačiau neatsižvelgia į prekės ženklą. Jie nėra prisirišę prie nė vienos draudimo bendrovės ir paprastai nėra imlūs jų reklamai.

Likusius 8 proc. sudaro ieškantys ir neapsisprendę vartotojai. Pirmieji nuolat ieško jiems geriausios draudimo bendrovės, todėl neprisiriša nė prie vienos, antrieji – gali būti palankiai nusiteikę kelių draudimo prekių ženklų atžvilgiu. Taip yra arba todėl, kad tokiems klientams visos draudimo bendrovės yra panašios, arba kad skirtingus jų poreikius patenkina kiti draudimo prekių ženklai. Pavyzdžiui, iš vieno draudiko galima įsigyti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą, iš kito – turto draudimą.

Pranešimo duomenys pateikiami remiantis dviem tyrimų kompanijos TNS LT tyrimais. Pirmame tyrime dalyvavo 1600 Lietuvos gyventojų nuo 18 iki 74 metų amžiaus, tyrimas atliktas tiesioginės apklausos metodu 2011 metų pradžioje. Antrajame tyrime „States of Mind™“ dalyvavo 500 Lietuvos gyventojų nuo 18  m. amžiaus, tyrimas atliktas 2011 m. spalio mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius