„Verslo žinios“ rašo, kad draudikai tvirtina, jog kainos padidintos atsižvelgiant į pasikeitusius teisės aktus.
Puspriekabių nuomotojai viliasi, kad pasirašant naujas sutartis draudikai atsižvelgs į susidariusią padėti ir pasiūlys „sveiku protu suvokiamą įmokų dydį“. Antraip jie neatmeta galimybės kreiptis į Konkurencijos tarybą ir prašyti išsiaiškinti, ar kainos buvo padidintos teisėtai, nes kaimyninėse šalyse, kuriose irgi galioja pasikeitę teisės aktai, įmokų dydis taip drastiškai neišaugo.
Draudikai pripažįsta, kad įmokos iš tiesų drastiškai išaugo. Tai lėmė pasikeitusi transporto priemonių draudimo teisinė aplinka.
„Anksčiau automobiliniam traukiniui padarius žalą beveik 100 proc. atveju kompensacija nukentėjusiai pusei būdavo apmokama pagal vilkiko privalomojo draudimo polisą, todėl priekabų draudimo kaina buvo labai žema. Tačiau pastaruoju metu kai kuriose šalyse šią žalą pradėta dalinti per pusę tarp priekabos ir vilkiko polisų“, – sakė „Lietuvos draudimo“ Draudimo rizikos ir žalų departamento direktorius Julius Kondratas.
Anot draudikų, padėtį dar labiau pablogino tie Lietuvos vežėjai, kurie, pažeisdami įstatymus, vilkikams su lietuviškais registracijos numeriais įsigyja Rusijos bendrovių žaliąsias kortas.