Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Turizmo departamentas bylinėsis su draudikais

„Star1 Airlines“ lėktuvas
„Star1 Airlines“ nuotr. / „Star1 Airlines“ lėktuvas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Valstybinis turizmo departamentas, rūpindamasis dėl bendrovės „Star Holidays“ bankroto nukentėjusių turistų interesais, žada inicijuoti draudimo taisyklių pakeitimus ir svarsto apie galimybę kreiptis į teismą.

Valstybinio turizmo departamento vertinimu, dalį kelionių organizatoriaus „Star Holidays“ klientų žalos privalo atlyginti ir tos draudimo įmonės, kurios anksčiau laidavo už „Star Holidays“, tačiau su tokiais įpareigojimais draudikai nesutiko, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Draudikai įžvelgė Kelionės organizatoriaus prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo taisyklėse sau palankių punktų.

Pasak Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojo Juozo Ragucko, departamentas kreipėsi į Draudimo priežiūros komisiją dėl oficialios pozicijos pateikimo, kaip nagrinėjamu atveju turėtų veikti kelionių organizatoriaus prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo mechanizmas.

„Draudimo priežiūros komisija savo nuomonėje nepateikė vienareikšmiškos išvados dėl draudimo sutarties sąlygų aiškinimo ir taikymo, manydama, kad reikėtų vadovautis nusistovėjusia praktika. Kadangi tokios praktikos nėra, šis klausimas vis dar atviras. Manau, kad šiuo atveju neliks abejingos ir kitos vartotojų teises ginančios vartotojų institucijos ir rasime turistams palankų sprendimą“, – viliasi J. Raguckas.

Jis taip pat nurodo, kad mėgins išgirsti kitų kelionių organizatorių vertinimą, o vėliau ketinama surengti aukštesnio rango pasitarimą ir spręsti, kaip elgtis toliau. Departamento atstovas teigia, kad, jei dėl šios situacijos arbitrais nesiima būti Draudimo priežiūros komisija, liks teisinis kelias.
Šiuo metu departamentas vis dar skaičiuoja dėl „Star Holidays“ bankroto nukentėjusius turistus ir jų nuostolius.

Nukentėjusieji sąlygiškai skirstomi į dvi grupes: neišvykę į keliones turistai ir negavę dalies paslaugų turistai, t. y. išvykę, tačiau nesulaukę dalies apgyvendinimo, vežimo ar kt. paslaugų.
„Kalbant apie pirmosios grupės turistus, žinoma, kad buvo sudarytos 568 turizmo paslaugų sutartys, jas su “Star Holidays„ sudarė 1 286 turistai. Jų patirtų nuostolių dydis –1,74 mln. litų“, –skaičiuoja J. Raguckas.

Antruoju atveju, suskaičiuotos 304 sutartys, jas sudarė 659 turistai. Patirtų nuostolių dydis šuo atveju dar nėra aiškus, nes dar renkami ir analizuojami turistų prašymai. 
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką