Tyrimas rodo, kad daugiau kaip trečdalis apklaustų bendrovių rėmimo išlaidų neatsisakė ir sunkmečiu, o 30 proc. įmonių neviešina, kad remia vieną ar kitą projektą, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Pusė bendrovių remia daugiau nei tris projektus. Dažniausiai investicijos į paramą tesudaro 5 proc. bendro rinkodaros katilo. Populiariausia yra mišri paramos forma: teikiama finansinė parama ir parama įmonės paslaugomis ar produktais.
Remti projektus ar asmenis šiais metais planuoja 80 proc. apklaustų įmonių. Prioritetą bendrovės teikia socialiniams (36 proc.) ir kultūriniams projektams (32 proc.). Sportą remia 23 proc. apklaustųjų, mokslą – 9 proc. Pagrindinis veiksnys sprendžiant, remti projektą ar asmenį, – projekto artumas įmonės veiklai ir produktams (50 proc).
25 proc. įmonių vadovų ir rinkodaros vadovų nurodė, jog pagrindinis prioritetas renkantis, ką remti, – informacijos apie projektą, kurioje būtų minima įmonė, gausa žiniasklaidoje.
6 proc. apklaustų įmonių rėmimo faktą naudoja savo reklamai, o 20 proc. – ryšiams su visuomene.