Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: paramai įmonės lėšų dar randa

Sunkmečiu finansinei paramai skirtus biudžetus mažino arba išvis jų atsisakė 60 proc. tokią rinkodaros formą anksčiau pasirinkusių bendrovių, bet pagerėjus ekonominei padėčiai pusė bendrovių biudžetus šiemet pasirengusios didinti, rodo apklausa, kurioje dalyvavo 50 Lietuvoje veikiančių įmonių.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Temos: 1 Tyrimas

Tyrimas rodo, kad daugiau kaip trečdalis apklaustų bendrovių rėmimo išlaidų neatsisakė ir sunkmečiu, o 30 proc. įmonių neviešina, kad remia vieną ar kitą projektą, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Pusė bendrovių remia daugiau nei tris projektus. Dažniausiai investicijos į paramą tesudaro 5 proc. bendro rinkodaros katilo. Populiariausia yra mišri paramos forma: teikiama finansinė parama ir parama įmonės paslaugomis ar produktais.

Remti projektus ar asmenis šiais metais planuoja 80 proc. apklaustų įmonių. Prioritetą bendrovės teikia socialiniams (36 proc.) ir kultūriniams projektams (32 proc.). Sportą remia 23 proc. apklaustųjų, mokslą – 9 proc. Pagrindinis veiksnys sprendžiant, remti projektą ar asmenį, – projekto artumas įmonės veiklai ir produktams (50 proc).

25 proc. įmonių vadovų ir rinkodaros vadovų nurodė, jog pagrindinis prioritetas renkantis, ką remti, – informacijos apie projektą, kurioje būtų minima įmonė, gausa žiniasklaidoje.

6 proc. apklaustų įmonių rėmimo faktą naudoja savo reklamai, o 20 proc. – ryšiams su visuomene. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius