Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Užšalusių uostų kroviniai į Lietuvą dar nepasuko

Su Klaipėda jūrų geležinkelio tiltu sujungta Mukrano perkėla Zasnico uoste iš projekto „Nord Stream“ užsidirbs ne vieną milijoną eurų.
„Lietuvos žinių“ nuotr. / Klaipėdos uostas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ledui sukausčius Rygos ir Suomijos įlankas, krovinių siuntėjai kol kas į Klaipėdą nepasuko, o uostininkai svarsto, kad brangių krovinių srautas padidėtų, jei šalčiai užsitęstų. Uosto krovos bendrovės kol kas nesulaukė krovinių siuntėjų prašymų priimti jų krovinius ir vargiai tikisi, kad tokių bus, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Yra nusistovėję krovinių srautai, juos perorientuoti užtruktų. Nebent šalčiai užsitęstų ir gal naftos produktams tai aktualiau. Mūsų gyrimasis neužšąlančiu uostu lemtingos įtakos srautams nedaro“, – konteinerių pagausėjimo dėl šalčių nesitiki Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Pasak bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinio direktoriaus Jurgio Aušros, jei ir sulauktų prašymų perkrauti papildomus srautus iš gretimų uostų, vargiai tai būtų įmanoma, nes bendrovė turi sutartis su nuolatiniais klientais.

„Nepriklausomai nuo to, ar užšalę gretimi uostai, mes šiuo metu turime pasiūlymų perkrauti daugiau, nei galime fiziškai ir techniškai. Žiemą tas srautas pas mus visada išauga, nes mes, priešingai nei daugelyje uostų, sugebame atšildyti sušalusius naftos produktus, nesugadindami jų kokybės“, – sako J. Aušra.

Šiais metais bendrovė numato investuoti į pajėgumo didinimą, tačiau investicijų planas dar nepatvirtintas. 

Komentarai
Temos Klaipėda
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką